لاستیک نانکن یکی دیگر از انواع لاستیک خارجی است که محصول کشور تایوان می باشد. در اصل نام شرکت تولیدکنندۀ تایر نانکن، کمپانی نانکینگ است که با نام نانکن در سطح جهان شهرت یافته است. تولید و فروش لاستیک نانکن در مدل های مختلف و متناسب با نوع اتومبیل های رایج در سطح جهان صورت می گیرد. به دلیل اهمیت کاربرد تایر برای خودرو، برای خرید لاستیک نانکن سواری، باید توجه ویژه نسبت به مشخصات مندرج بر روی تایر داشته باشید.

فروشگاه تایر ایرانیان از ابتدا در حوزۀ فروش لاستیک فعالیت حرفه ای مجموعۀ خود را آغاز کرده است و با گذشت زمان توانسته تنوع محصولات فروشگاه را گسترش دهد. در همین راستا، توانسته فروش انواع لاستیک نانکن را در لیست محصولات فروشگاه بیفزاید.

پارامترهای مهم لاستیک نانکن

ابعاد تایر، نسبت ارتفاع تایر به رینگ لاستیک، حداکثر میزان باد مجاز، حداکثر وزن تحمل بار، نوع ساختار، شاخص سرعت، شاخص بار، مشخص نمودن نوع استاندارد ساخت تایر، مشخصات تاریخ تولید، میزان تحمل حرارت و نحوۀ چنگ زدن تایر به سطح جاده، میزان درجه بندی کیفیت تایر و ... برخی از انواع مشخصات فنی هستند که حین تولید لاستیک نانکن در نظر گرفته شده اند. به همین جهت، هنگام خرید لاستیک نانکن، باید توجه خاصی به مشخصات مندرج بر روی تایر داشته باشید. در این صورت بتوانید مناسب ترین انتخاب تایر سواری را انجام دهید.

عوامل اصلی تعیین قیمت لاستیک سواری نانکن

قیمت خرید لاستیک نانکن بر اساس مشخصات مندرج بر روی لاستیک، تاریخ تولید، مدت زمان اعتبار تایر و میزان کیفیت تولید آن بستگی دارد. در نتیجه افرادی که قصد خرید لاستیک دارند، با در نظر گرفتن این موارد مهم، خرید بهترین لاستیک نانکن را انجام دهید.

اگر قصد خرید لاستیک نانکن ارزان و غیر حضوری دارید، می توانید محصولات فروشگاه تایر ایرانیان را ملاحظه نمائید و پس از بررسی دقیق، لاستیک سواری و شاسی بلند مورد نظر خود را انتخاب نمائید.

فروشگاه تایر ایرانیان

آدرس فروشگاه مرکزی : خیابان امیرکبیر تیمچه امیر کبیر پلاک414

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--33932855

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 241
نمایش همه
علاقه مندی ها ()