تخت یک نفره از رایج ترین انواع تخت خواب است که در هر خانه ای موجود است. امروزه اکثر افراد برای استراحت و خوابیدن، از مزایای تخت خواب استفاده می کنند. در ادامه مقاله به ویژگی های تخت خواب یک نفره خوب می پردازیم، تا با آگاهی کامل بتوانید خرید تخت یک نفره را برای خود و اعضای خانواده انجام دهید.

فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب با تلاش و موفقیت توانسته فعالیت مجموعه خود را در زمینه تولید و عرضه محصولات چوبی خانگی و اداری توسعه ببخشد و امکان سفارش آنلاین محصولات تولیدی را برای مشتریان در اقصی نقاط کشور فراهم سازند.

تنوع فروش تخت خواب یک نفره

سال های اخیر، تحول بزرگی در عرصه طراحی و تولید تختخواب یک نفره بوجود آمده است که حاصل آن، بهینه سازی در فضای اشغال شده در اتاق می باشد. با توجه به این‌که تخت خواب به عنوان بستر استراحت در نظر گرفته می شود، باید نکات مهمی را در رابطه با انتخاب و خرید تخت خواب یک نفره مد نظر قرار دهید.

تخت یک نفره جکدار و تخت یک نفره ساده دو دسته بندی اصلی از تختخواب های تک نفره محسوب می شوند. بنابراین افرادی که قصد خرید تختخواب دارند، بر حسب فضایی که از اتاق را اشغال می کند، می توانند مناسب ترین مدل تختخواب را خریداری کنند. نکتۀ دیگری که در اینجا مطرح می شود، قیمت تخت خواب یک نفره می باشد که قیمت مدل تخت خواب ساده، ارزان تر از تختخواب جکدار می باشد. هر دوی این دو نوع تختخواب، ممکن است فضای یکسانی را اشغال کنند ولی تختخواب یک نفره جکدار، دارای باکس خالی است که در قسمت زیرین تخت خواب در نظر گرفته شده است. در نتیجه فضایی مناسب برای قرار دادن وسایل اضافی می باشد. در این صورت افرادی که در آپارتمان های کوچک زندگی می کنند، می توانند از مزایای اینگونه تخت خواب ها استفاده کنند.

تخت یک نفره تاشو نیز مدل دیگری از انواع تخت یک نفره می باشد، که در مدل های مختلف طراحی شده اند. برای مشاهدۀ برخی از مدل های رایج تختخواب یک نفره و دونفره می توانید از فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب دیدن فرمائید. این مجموعه به دلیل توسعۀ فعالیت کاری که آغاز نموده، توانسته با راه اندازی فروشگاه اینترنتی، امکان خرید آنلاین محصولات فروشگاه لوازم چوبی مجموعۀ خود را با اطمینان برای مشتریان بوجود آورد.

قیمت خرید تخت دو نفره و تخت یک نفره به فاکتورهای متعددی چون مدل، جنس، رعایت ابعاد استاندارد، جنس تشک و غیره بستگی دارد . البته برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید نمونه کارهای متعددی از این نوع تختخواب را در فروشگاه ها مشاهده نمائید و پس از بررسی دقیق، تجربۀ خرید مناسب ترین تخت خواب یک نفره را از فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب با قیمت ارزان و همراه با ضمانت نامه تجربه کنید.

 

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 335
نمایش همه
علاقه مندی ها ()