تخت دو طبقه یکی دیگر از مدل های رایج تخت خواب یک نفره است که به صورت دو طبقه ای طراحی شده است. این نوع تخت خواب، بهترین گزینه برای خانواده های پر جمعیت می باشد. به طور کلی افرادی که ساکن آپارتمان های کوچک می باشند و نمی توانند برای فرزندان خود، اتاق اختصاصی در نظر بگیرند، می توانند با خرید تخت دو طبقه ، بستر مناسبی را برای استراحت و خواب فرزندان خود فراهم سازند. البته انتخاب تخت دو طبقه بهترین گزینه برای فضای خوابگاه دانشجویی، محیط های نظامی، اتاق رست محیط های درمانی و غیره محسوب می شود.

فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب به عنوان یکی از مجموعه های بزرگ تولید کننده و عرضه کنندۀ محصولات چوبی خانگی و اداری در تهران است که امکان توزیع به شهرستان ها را در لیست خدمات مجموعۀ خود دارد.

ملاک انتخاب و خرید تخت دو طبقه

همانطور که می دانید، در انتخاب تخت خواب، کیفیت بدنۀ تخت و اتصالات به همراه تشک حائز اهمیت است. در حال حاضر همچون گذشته شاهد فروش تخت خواب دو طبقه توسط فروشگاه های عرضه کنندۀ سرویس خواب می باشیم چون خریداران خاص خود را دارند. داشتن نردبان متحرک یا ثابت و مستحکم بودن اتصالات تخت و توان تحمل وزن دو طبقه، در زمان خرید تخت دو طبقه از اهمیت بالایی برخوردار است. افراد برای استراحت و خوابیدن از تخت خواب استفاده می کنند، در نتیجه تختخوابی که پس از مدت زمان کوتاهی صدای ناهنجار تولید کند، به هیچ عنوان قابل استفاده نمی باشد و باعث مخل آسایش فرد می شود.

صرف هزینه برای تختخواب با کیفیت بسیار ارزشمند و مقرون به صرفه تر از خرید تخت دو طبقه ارزان می باشد. بنابراین توجه به کیفیت در انتخاب و خرید برخی از کالاها ضرورت دارد چون عدم توجه به این موضوع، می تواند برای شما خرید مجدد کالا را در کوتاه مدت تحمیل کند.

در صورت نیاز به مشاوره در خصوص انتخاب بهترین تخت خواب دو طبقه، می توانید با کارشناسان فروش فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب تماس گرفته و از تجربیات آنها برای خرید کالای با دوام و قیمت مناسب بهره مند شوید.

عوامل تعیین قیمت تختخواب دو طبقه

موارد مهمی که بر روی قیمت خرید تخت خواب دو طبقه تأثیرگذار می باشد، مرتبط با ابعاد، طراحی شکل ظاهری، میزان کیفیت متریال به کار رفته در تخت و کیفیت تشک می باشد. در نتیجه با بررسی این فاکتورهای مهم، امکان خرید تختخواب دو طبقه ارزان و با دوام برای شما فراهم می باشد. به عبارتی خرید تخت ساده و بدون نقش و نگار و تزئینات، این امکان را برای شما فراهم می سازد.

فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب به دلیل نوع فعالیتی که در حوزۀ تولید و پخش سرویس خواب دارد، توانسته انواع تخت دو طبقه را در مدل های مختلف تهیه نماید و در لیست محصولات چوبی فروشگاه قرار دهد.

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 372
نمایش همه
علاقه مندی ها ()