لوازم یدکی گریدر در دسته بندی های مختلف برای ساخت ماشین گریدر مورد استفاده قرار گرفته اند. گریدر از جمله ماشین آلات سنگین است که به صورت اختصاص برای هموارسازی سطوح جاده طراحی و ساخته شده اند. بنابراین گریدر، دارای یک سری قطعات و لوازم یدکی اختصاصی می باشند. کاربرد ماشین گریدر را می توان برای عملیات شهرداری مرتبط با برف روبی نیز در سطح جهان ملاحظه نمود. با توجه به کاربرد مهمی که این نوع ماشین در فعالیت های عمرانی راهسازی دارد، شاهد فروش لوازم یدکی گریدر در مدل و برندهای مختلف در سطح کشور می باشیم.

شرکت پارت یدک راهسازی از ابتدا، در حوزۀ واردات و فروش تجهیزات ماشین آلات سنگین چون انواع لوازم یدکی گریدر و دیگر ماشین آلات راهسازی با برندهای کوماتسو، کاترپیلار، هیوندا، هپکو، لیبهر، ولوو و غیره فعالیت خود را در تهران آغاز نمود. تا کنون نیز توانسته بر تعداد محصولات با کیفیتی که در سطح کشور عرضه می کند، بیفزاید.

سفارش اینترنتی لوازم یدکی گریدر

امروزه با راه اندازی وب سایت های رسمی از سوی شرکت های عرضه کنندۀ قطعات ماشین آلات سنگین، شرایط مناسبی برای سفارش دهی اینترنتی لوازم یدکی گریدر توسط چنین شرکت هایی فراهم شده است. در این صورت مالکین ماشین های گریدر در سرتاسر کشور، می توانند به صورت غیر حضوری، درخواست سفارش خرید انواع لوازم یدکی گریدر مورد نظر خود را به شرکت های معتبر داشته باشند.

ماشین گریدر همچنان کاربرد خود را برای مسطح کردن جاده های خاکی ناهموار و پخش برف در سطح جاده دارد. با استفادۀ مداوم و یا نادرست از ماشین، امکان وارد شدن صدمه به برخی از قطعات گریدر بوجود می آید. در نتیجه برای آنکه قطعات آسیب دیده به دیگر لوازم اصلی ماشین فشار وارد نکند و باید هر چه زودتر، اقدام به خرید لوازم یدکی گریدر اورجینال نموده و آنها را جایگزین قطعات قبلی نمائید.

پیش از مراجعۀ حضوری به بازار، می توانید به صورت اینترنتی و یا تلفنی قیمت لوازم یدکی گریدر را از طریق شرکت پارت یدک راهسازی استعلام کنید.

قیمت خرید لوازم یدکی گریدر هیوندا و برند های دیگر متفاوت از یکدیگر می باشند چون برند، مدل و جنس قطعات نقش تأثیرگذار بر روی قیمت قطعات خواهد داشت. با توجه به اینکه اکثر لوازم یدکی گریدر اورجینال وارداتی هستند، به دلیل تحریم هایی که توسط آمریکا بر کشور ما تعیین شده است، در حال حاضر نرخ ارز بی ثبات است و این مسئله موجب بی ثبات شدن قیمت قطعات ماشین آلات سنگین شده است. 

در نتیجه برای آگاهی از قیمت روز لوازم یدکی گریدر اصل و دیگر ماشین های سنگین، می توانید با مرکز فروش شرکت پارت یدک راهسازی تماس بگیرید. این مجموعه به دلیل سابقۀ فعالیت طولانی مدت در این حوزه، نسبت به همکاران خود، قادر به عرضۀ انواع قطعات اورجینال با قیمت مناسب و تضمین شده می باشد.

 

  شرکت پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ - ۰۹۱۲۴۰۱۵۴۸۴ - ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 207
نمایش همه
علاقه مندی ها ()