مجموعه برش لیزر نیک جزو معدود مجموعه های فعال در زمینه برش لیزر میباشد که از مدرن ترین تجهیزات و دستگاه های برش لیزری  بهره گرفته و با توجه به کیفیت بالای برش امروزه به یکی از مطرح ترین و معتبر ترین مجموعه ها برای خدمات برش لیزر تبدیل شده است.

فلزات از پر کاربرد ترین عناصر برای ساخت و تولید محصولات مختلف فلزی محسوب میشوند و از بافت بسیار سخت تری نیز به نسبت دیگر اجسام و عناصر برخوردار هستند که همین موضوع برش آنها را با دردسرهایی مواجه کرده است. برش فلزات در گذشته تنها به صورت دستی و به کمک نیروی انسانی و تجهیزات مکانیکی انجام میشد اما امروزه همه چیز تغییر کرده است و روش های نوینی از برش ابداع شده اند که کار برش را بسیار آسان کرده  و دردسرهای روش های سنتی و قدیمی را نیز ندارند. برش لیزر یکی از جدیدترین و نوین ترین روش های برش میباشد که کار را برای برش انواع فلز حتی سخت ترین فلزات بسیار آسان و راحت کرده است. برش لیزر مانند  برش لیزر مس همانطور که از نامش نیز به خوبی پیداست توسط دستگاه های لیزری انجام میشود. دستگاه های برش لیزر نیز از سابقه حضور طولانی در صنایع و در زمینه برش برخوردار هستند اما از زمان ورود این دستگاه ها تا کنون با پیشرفتهای چشمگیری مواجه بوده اند و دقت و همچنین کارایی آنها به مراتب از دستگاه های قدیمی بهتر و بهینه تر شده است.

تعرفه های مناسب برش لیزر توسط مجموعه برش لیزر نیک در حالی بسیار مناسب در نظر گرفته شده اند که کیفیت برش بسیار بالا  میباشد و تمامی سفارشات بدون هیچگونه ایراد و نقصی به کارفرما تحویل میشوند. در صورت تمایل به استفاده و بهره مندی از خدمات مجموعه برش لیزر نیک میتوانید با یک تماس اطلاعات لازم را کسب و نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایید.

شرکت برش لیزر نیک 

آدرس: کرج، منطقه صنعتی کمالشهر، روبروی ظفر 2

تلفن تماس: 026.34804448 - 026.34804447

فکس: 026.34804449

تلفن همراه: 09123636808 وطن دوست - 09125020159 دامغانی

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 464
نمایش همه
علاقه مندی ها ()