تعرفه برش لیزر مس بر چه اساسی تعیین میگردد؟

برش لیزر مس با تعرفه های گوناگونی انجام میشود که به برخی عوامل تاثیر گذار بر روی این تعرفه ها اشاره خواهیم کرد. از عواملی که تعرفه برش لیزر مس را تحت تاثیر قرار میدهد نوع برش میباشد. نوع برش که میتواند یک برش ساده باشد و یا یک برش پیچیده میتواند در تعیین تعرفه نقش مهمی داشته باشد. برش های ساده کار را برای مجموعه برش لیزر آسان میکنند و همین آسان شدن برش تعرفه ها را نیز کاهش میدهد. به طور مثال حکاکی هایی که بر روی ورق های مسی انجام میشود از تعرفه بالاتری برخوردار است. تعرفه  خدمات برش لیزر مس بر اساس حجم و ابعاد کار نیز متفاوت خواهد بود و در صورتی که حجم و ابعاد کار بالا باشد در نتیجه تعرفه ها نیز بالاتر خواهند رفت.

شروع برش گام سوم و نهایی در برش لیزر مس

بعد از آنکه برنامه و طرح مد نظر به کامپیوتر دستگاه بارگزاری شد و همچنین تنظیمات نیز به آن اعمال گردید نوبت به شروع کار برش میرسد. شروع برش با توجه به اینکه این دستگاه ها اتوماتیک هستند نیازی به تخصص آنچنانی ندارد و تمامی فرایند برش توسط دستگاه و کاملا خودکار انجام میشود.  این دستگاه مطابق با برنامه و طرحی که به آن وارد شده است برش را بصورت بسیار دقیقی به انجام میرساند. اپراتوری که دستگاه برش لیزر مس را کنترل میکند تنها نقش ناظر را خواهد داشت و این وظیفه را بر عهده دارد که دستگاه با مشکلی در حین برش مواجه نگردد.

مجموعه برش لیزر نیک نیز با درنظر گرفتن بهترین تعرفه ها برای برش لیزر مس و برش لیزر آلومینیوم و فلزات میتواند هزینه ها برای برش را بکاهد. این مجموعه کارشناسانی را در اختیار دارد که میتوانید با دریافت مشاوره از آنها نسبت به ثبت سفارش و دریافت خدمات اقدام نمایید.

شرکت برش لیزر نیک 

آدرس: کرج، منطقه صنعتی کمالشهر، روبروی ظفر 2

تلفن تماس: 026.34804448 - 026.34804447

فکس: 026.34804449

تلفن همراه: 09123636808 وطن دوست - 09125020159 دامغانی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 478
نمایش همه
علاقه مندی ها ()