ساخت ریموت بنز نیاز به تخصص و تجهیزات ویژه دارد. بنز از جمله خودروهای وارداتی است که محصول کشور آلمان است و جزء خودروهای لوکس محسوب می شود. این کمپانی خودروسازی متناسب با پیشرفت تکنولوژی، در هر دورۀ طراحی و ساخت خودروهای بنز، ساخت پروگرام کلید و ریموت سوئیچ خودرو نسبت به مدل های قدیمی پیشرفته می شد. به طور کلی به دلیل وجود تعداد محدود خودروهای بنز در سرتاسر کشور، برای ساخت ریموت بنز باید به مراکز معتبر ساخت سوئیچ و ریموت خودروهای بنز مراجعه کنید. این مجموعه ها به دلیل استفاده از تجهیزات و ماشین آلات پیشرفته، قادر به ارائه خدمات ساخت ریموت بنز و ریموت خودروهای لوکس و لاکچری رایج در کشور چون بنز، بی ام دبلیو، پروشه و غیره می باشند.

برای مثال، تهران کار کی به عنوان یکی از مجرب ترین مجموعه هایی است که توانسته در حوزۀ ساخت کپی پروگرام کلید، سوئیچ و ریموت یدک مرسدس بنز فعالیت کند.

ساخت ریموت یدک مرسدس بنز

ساخت ریموت نیاز به تجهیزات مخصوص و همچنین مهارت دارد. چرا از نظر طراحی، نسبت به خودروهای داخلی بسیار پیشرفته است و تنها برخی از مراکز قادر به انجام ساخت ریموت کلاس های مختلف بنز هستند. به طور کلی ساخت ریموت ماشین نیاز به استفاده از دستگاه های مخصوص دارد.

چند سال اخیر برخی از مراکز با برطرف نمودن موانع، توانسته اند موفق به ارائه خدمات ساخت ریموت بنز و دیگر ماشین های مدرن شوند. ساخت سوئیچ و ریموت ماشین های خارجی بسیار دشوار و پر هزینه است. البته مدل های جدید خودرو سختی بیشتر خواهد داشت و به صورت سفارشی انجام می گیرد.

یکی از موفقیت هایی که مجموعۀ تهران کار کی، طی سال ها فعالیت حرفه ای خود کسب نموده است، توانایی ساخت انواع سوئیچ و ریموت یدک بنز در مدت زمان کوتاه 20 الی 30 دقیقه ای با دستگاه های کاملاً پیشرفته می باشد.

حادثه خبر نمی کند و هر زمان احتمال گم شدن سوئیچ و ریموت ماشین وجود دارد. بنابراین در رابطه با خودروهای بنز نیز این چنین است. با توجه به وارداتی بودن این خودرو و پیشرفته بودن تکنولوژی ساخت ریموت بنز ، در صورت عدم داشتن کلید یدک، سفارش ساخت ریموت یدک بنز، پیش از گم شدن آن بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

البته قیمت ساخت ریموت خودرو  بنز در صورت وجود اصل ریموت و سوئیچ ارزان تر و در مدت زمان کوتاه تری انجام می شود. روش ساخت ریموت ماشین های لاکچری چون ریموت بنز به صورت کیلس است و از محبوبیت بالا برخوردار است. به عبارتی نیاز به کلیدی مکانیکی نیست.

اگر قصد سفارش ساخت ریموت کیلس خودروهای مرسدس بنز را دارید، می توانید با کارشناسان مجرب مرکز تخصصی تهران سوئیچ تماس بگیرید.

 

 تهران کار کی 

آدرس : تهران چهار راه نظام آباد خیابان رجبی تقاطع بیست متری انصارالحسین پلاک 80 تهران سوئیچ

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

02177586296

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 193
نمایش همه
علاقه مندی ها ()