مینی ویدئو پروژکتور قابل حمل، نسل جدید دستگاه های پروژکتور محسوب می شوند. تفاوت قابل توجه این نوع دستگاه ها با نسخه های قدیمی، داشتن ابعاد کوچک و وزن سبک دستگاه می باشد. کاربرد عمدۀ پروژکتور، برای نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ به مخاطبان می باشد. محیط های آموزشی، مکان های مذهبی، سالن های انتظار و همایش و همچنین برخی از افراد در منزل برای ایجاد سینمای خانگی، خرید مینی ویدئو پروژکتور قابل حمل را انجام می دهند.

اگر قصد خرید نسل جدید ویدئو پروژکتور پرتابل را دارید، می توانید محصولات فروشگاه اینترنتی نیزار کالا را ملاحظه نمائید. این مجموعه از همان ابتدا، در حوزۀ طراحی و تولید دستگاه های ویدئو پروژکتور در ایران گام برداشته است و تا کنون توانسته بر تعداد محصولات مجموعۀ خود بیفزاید.

فروش مینی ویدئو پروژکتور وای فای دار قابل حمل

امروزه شاهد فروش مینی ویدئو پروژکتور قابل حمل در سطح کشور می باشیم. این دستگاه ها، نمونه ای از نسخه های جدید طراحی دستگاه ویدئو پروژکتور محسوب می شوند که از وزن سبک، ابعاد کوچک و قابلیت wifi برخوردار می باشند. در این صورت به کاربر، امکان اتصال بی سیم این دستگاه را به سایر دستگاه ها می دهد.

همانطور که تجربه نشان داده، آموزش تصویری برای دانش آموزان و دانشجویان بیشترین بازخورد را برای درک مفاهیم رقم می زند. از این رو مراکز آموزشی متناسب با هر کلاس، اقدام به تهیۀ دستگاه ویدئو پروژکتور ارزان می نمایند که قابلیت نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ و مد نظر را داشته باشند. همچنین برخی از اساتید برای اینکه در طول روز تعداد کلاس های زیادی را برگزار می کنند، می توانند با مراجعه به فروشگاه اینترنتی نیزار کالا، یکی از انواع مینی ویدئو پروژکتور قابل حمل این مجموعه را با قیمت ارزان و همراه با گارانتی خریداری نمایند. با تهیۀ این دستگاه، بتوانند به سهولت ارائه مطالب درسی مربوطه را انجام دهند.

نکتۀ مهمی که در رابطه با خرید ویدئو پروژکتور پرتابل وجود دارد، توجه به مشخصات فنی دستگاه مطرح می شود که ارتباط مستقیم با قیمت دستگاه و میزان وضوح تصویر خواهد داشت. ابعاد، وزن، نحوۀ اتصال، نوع لنز، قابلیت زوم، نوع و طول عمر لامپ، وضوح تصویر، سطح کنتراست، میزان شدت روشنایی، نوع پورت های ورودی و خروجی دستگاه، ابعاد پرده نمایشگر، سطح رزولوشن و عمر مفید باتری و امکانات دستگاه برخی از مشخصات فنی است که بر اساس آنها، انتخاب و خرید دستگاه مینی ویدئو پروژکتور قابل حمل صورت می گیرد.

با توجه به امکانات و طول عمر لامپ و لنز دستگاه، قیمت ویدئو پروژکتور قابل حمل مشخص می گردد. اگر قصد سفارش آنلاین این دستگاه را دارید، می توانید به معتبرترین فروشگاه های اینترنتی عرضه کنندۀ دستگاه های پروژکتور چون فروشگاه اینترنتی نیزار کالا مراجعه کنید.

 

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 302
نمایش همه
علاقه مندی ها ()