ویدئو پروژکتور جیبی جزء یکی از کاربردی ترین دستگاه های دیجیتالی است. چند سال اخیر اکثر محیط های آموزشی، سالن های همایش و کنفرانس، مجموعه های فرهنگی و مذهبی و غیره به منظور بهبود سطح آموزش، از ویژگی های دستگاه دیتا پروژکتور استفاده می کنند. این در حالی است که با توسعۀ فناوری دیجیتال، توانسته اند موفق به طراحی و ساخت انواع ویدئو پروژکتور جیبی گردند که نسب به نسخه های قدیمی سبک تر و کوچک تر ساخته شده اند.

فروشگاه اینترنتی نیزار کالا، جزء یکی از مراکز پیشگام در حوزۀ طراحی و ساخت و فروش دستگاه های پروجکشن مانند فروش ویدئو پروژکتور جیبی در سراسر کشور است که فعالیت مجموعۀ خود را در منطقۀ تهران آغاز کرده است.

سفارش اینترنتی ویدئو پروژکتور جیبی نیزا کالا

چندین سال از قدمت فعالیت فروشگاه نیزار کالا در سطح کشور می گذرد و تا کنون توانسته بر تعداد و قابلیت های محصولات فروشگاه بیفزاید. با راه اندازی فروشگاه اینترنتی، توانسته شرایط ایده آل خرید آنلاین انواع ویدئو پروژکتور جیبی را برای متقاضیان در سرتاسر کشور فراهم سازد.

دستگاه های دیجیتالی به دلیل داشتن مشخصات فنی، با قیمت های متفاوتی عرضه می شوند. به عنوان مثال قیمت ویدئو پروژکتور جیبی وای فای دار که دارای لامپ با طول عمر بالا باشد و بتواند نمایش تصاویر HD، FULL HD و سه بعدی را پشتیبانی نماید، گران تر از ویدئو پروژکتور جیبی ساده است.

مهمترین نکته برای خرید بهترین دستگاه مانند خرید ویدئو پروژکتور PS4 ، بررسی دقیق مشخصات فنی آن و همچنین فاکتورهایی است که شما بر اساس آن، قصد خرید دستگاه ویدئو پروژکتور و یا هر نوع دستگاه دیجیتالی را دارید. البته قیمت دستگاه پروژکتور نیز بر مبنای همین پارامترها مشخص می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوۀ انتخاب و خرید ویدئو پروژکتور جیبی می توانید با کارشناسان فروش فروشگاه اینترنتی نیزار کالا تماس حاصل فرمائید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 345
نمایش همه
علاقه مندی ها ()