آن دسته از افرادی که به خودروهای جک علاقه دارند باید به یکی از نمایندگی های مجاز کرمان موتور مراجعه نمایند تا در بین انواع خودروهای تولید شده این کمپانی یکی را خریداری کنند. خودروهایی که این کمپانی تولید می کند و به دست مشتریان خود ارائه می دهد کیفیت بسیار عالی دارد و به همین دلیل روز به روز مشتریان این کمپانی بیشتر می شود مبین خودرو به عنوان یکی از نمایندگی هایی که انواع خودروهای جک را به مشتریان ارائه می دهد، شرایط کرمان موتور برای شرایط ثبت نام و خرید اینترنتی را برای مشتریان خود فراهم کرده است.  

قیمت خودرو کرمان موتور در این چند سال نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده است و به همین دلیل بسیاری از افراد توانایی خرید خودرو را ندارند. با این وجود بسیاری از نمایندگی ها و شرکت هایی که فروش خودروهای کرمان موتور را بر عهده دارند شرایط خرید قسطی را برای مشتریان خود فراهم کرده اند. بنابراین مشتریان می توانند به صورت قسطی یکی از خودروهای مورد علاقه شان را خریداری کنند و هر ماه قسط آن را پرداخت کنند. شما می توانید از مبین خودرو که انواع خودروهای جک را به شما با بهترین قیمت ارائه می دهد، خرید کنید. کارشناسان این نمایندگی فروش خودرو به شما مشورت های لازم را برای خرید خودروهای جک ارائه می دهند تا بهترین نمونه آنها را بر اساس بودجه و کیفیتی که از ماشین می خواهید دریافت کنید خریداری نمایید.

شرایط تنظیم قرارداد و خرید خودرو :

شرایطی که برای تنظیم قرارداد خرید اقساطی خودرو کرمان موتور وجود دارد را کارشناسان مبین خودرو برای شما تعیین می کنند. شما می توانید هر یک از انواع خودروهای مد نظرتان را بر اساس آن شرایط خریداری کنید. دقت داشته باشید که برای خرید قسطی و نقدی خودرو این شرایط باید رعایت شود و نمایندگی قراردادی را برای خرید خودروی شما زمانی که فروش خودرو را انجام می دهد تنظیم نماید.

نمایشگاه مبین خودرو:

تهران , بزرگراه ستاری شمال , بلوار میرزابابایی , بعد از ایران زمین شمالی , پلاک ۱۶۸/۱

خط ویژه: ۲۰۰۲ ۴۴۴۴

ایمیل: mobinkhodro@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 251
نمایش همه
علاقه مندی ها ()