نکات استفاده از تردمیل خانگی:

تردمیل خانگی در مراکز فروش تردمیل در انواع متفاوتی وجود دارد. این دستگاه ها برای افرادی مناسب هستند که وقت کافی برای ورزش کردن در منازل خود ندارند و یا به دلیل مشغله کاری نمی ‌توانند وقت خود را در باشگاه بگذرانند. به همین دلیل این افراد به خرید انواع تردمیل خانگی و باشگاهی می ‌پردازند. این تردمیل ها با یکدیگر کاملا متفاوت بوده و در برند های گوناگونی وجود دارند و هر کسی با هر بودجه ای که دارد می ‌تواند به خرید تردمیل خانگی بپردازد.

تردمیل ها همان قدر که دارای مزایای بسیار زیادی هستند ممکن است معایبی نیز داشته باشند که ما در این مقاله قصد داریم این معایب را بررسی کنیم. خوب است بدانید که تردمیل ها به دلیل درگیر کردن همه اندام های بدن جریان خون را با سرعت بسیار بیشتری در بدن به جریان خواهند انداخت و در نتیجه سیستم قلبی افراد ورزشکار بیشتر کار می کند. البته باید گفت این دستگاه به همین دلیل جزء دستگاه های هوازی محسوب می ‌شود و سیستم قلبی و تنفسی افراد را به چالش خواهد کشاند. این دستگاه به دلیل این که سیستم تنفسی افراد را به کار می ‌گیرد می ‌تواند باعث افزایش ظرفیت تنفسی افراد شود. به همین دلیل برای ورزشکاران سود بسیار زیادی خواهد داشت. ولی باید بدانید همان قدر که این دستگاه می تواند مزایای زیادی داشته باشد ممکن است برای سلامتی بدن ضرر هایی نیز به همراه داشته باشد. که البته در صورت استفاده نادرست از چنین دستگاهی بر می ‌آید. برای اطلاع از فروش تردمیل به سایت مراجعه کنید. 

اولین آسیبی که به افراد در طی چنین ورزش هایی اعمال می شود این است که فرد فاقد کفش ‌کتونی مناسبی هنگام ورزش کردن با این دستگاه باشد. در این صورت ضرباتی که از کف تسمه به پای فرد و اندام های تحتانی بدن فرد وارد خواهد شد که می تواند آسیب های ناگواری به کمر و مفاصل افراد بزند. به همین دلیل علاوه بر این که ضربه گیر بودن تسمه در تردمیل خانگی بسیار مهم است فرد باید هنگام استفاده از آن ها حتماً کفش اسپرت ورزشی به پا کند.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 317
نمایش همه
علاقه مندی ها ()