جاکفشی یکی از وسیله هایی است که در زمان ورود به هر خانه ای می توانیم آن را مشاهده کنیم. جاکفشی ها علاوه بر نظم دادن به خانه می توانند کاربرد بسیار مهمی داشته باشند و آن نگهداری کفش ها در این وسیله می باشد. برای خرید جاکفشی هیچ گونه نگرانی وجود ندارد زیرا در فروشگاه ها تنوع این وسیله بسیار بالا بوده و شما می توانید جا کفشی را در طرح ها و رنگ های مختلف و متنوعی تهیه کنید. برای خرید جاکفشی شما می‌توانید با توجه به فضای ورودی خانه، نوع آن را انتخاب کنید و از نظر ابعاد و اندازه مناسب را تهیه کنید و حتی می توانید جاکفشی ها را به صورت اختصاصی طراحی کنید.

جاکفشی ها در انواع چوبی و فلزی

 جاکفشی ها در انواع چوبی و فلزی به تولید می ‌رسد که هر یک دارای ویژگی های خاص خود می باشد. جاکفشی های فلزی در سال های گذشته بیشتر مورد استفاده قرار می گرفت و امروزه به دلیل تنوع گسترده جاکفشی های چوبی ، محبوبیت بالاتری دارد و می‌توانید آن را در رنگ ها و تحقیق مختلفی خریداری نمایید البته به دلیل گران قیمت بودن چوب، امروزه جاکفشی ها از جنس ام دی اف نیز به تولید می‌رسند که تمام ماندگاری آن همانند چوب بسیار بالا بوده و مقاومت بسیار خوبی هم دارند بنابراین شما با هزینه کمتر می‌توانید جاکفشی های ام دی اف را نیز تهیه نمایید. خرید کفی تخت جکدار را با قیمت ارزان انجام دهید.

برای خرید انواع جاکفشی های زیبا و مدرن در طرح ها و رنگ های متنوع و زیبا می توانید به فروشگاه ویستا کالا مراجعه کنید و خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید فروشگاه ویستا کالا جاکفشی ها را در کیفیت های بسیار عالی به شما ارائه خواهد داد و می توان با قیمت های بسیار مناسبی این وسیله را از مجموعه ویستا کالا خریداری نمود.

فروشگاه ویستا کالا 

آدرس : تهران - بازار مبل یافت آباد - شهرک ولیعصر - فروشگاه اینترنتی ویستا کالا

تلفن های تماس:  992-55-54-0992

                              0992-54-55-993 

تلفن واتساپ: 09391352800

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 365
نمایش همه
علاقه مندی ها ()