پوکه معدنی یکی از مصالحی است که در ساخت و ساز های بسیاری از آن استفاده می‌شود اما پوکه معدنی از کجا می آید؟ در واقع می‌توان گفت که کوه‌ های آتشفشانی با فعالیت خود، پوکه معدنی یا پومیس را به وجود می‌آورند. سنگ های معدنی وقتی که تشکیل می شوند یا از گدازه های شیشه ای گاز خارج شده و می‌خواهند خیلی سریع سرد شوند و پس از آن به سنگ های معدنی تبدیل می شوند. برای خرید پوکه معدنی به سایت مراجعه کنید.

پوکه های معدنی وزن بسیار کمی دارند و به همین علت در ساختمان سازی می توان از آن استفاده های بسیار خوبی داشت.

مرکز پوکه معدنی رضایی یکی از مراکز بزرگ و معتبر در زمینه پخش انواع پوکه ها از جمله پوکه نخودی، پوکه گردویی، پوکه بادامی، پوکه فندقی و غیر می باشد که برای تهیه می توانید با این مرکز تماس بگیرید. مرکز پوکه معدنی رضایی سال هاست که پخش انواع پوکه های معدنی بسیار با کیفیت را انجام می دهد و توانسته پوکه هایی با قیمت بسیار ارزان را به دست مصرف کنندگان برسانند. بای اطلاع از قیمت پوکه معدنی به سایت این مجموعه مراجعه نمایید. 

استفاده از پوکه معدنی در ساختمان سازی

 در ساختمان سازی استفاده زیادی از پوکه های معدنی را داریم که به دلیل اینکه شن و ماسه وزن سنگین تری را نسبت به پوکه دارد و همچنین درجه سختی بالای پوکه و تخلخل بالای آن، از پوکه معدنی استفاده بسیار زیادی می‌شود.

 در سراسر جهان در مکان‌ هایی که فعالیت‌ های آتشفشانی وجود دارد پوکه های معدنی یافت می‌شود، مناطقی همچون ایران، آمریکا، یونان، ترکیه و شیلی مقدار زیادی از پوکه های معدنی یافت می شود.پوکه معدنی رضایی سالهاست که در بخش پخش پوکه های معدنی فعالیت داشته و می‌تواند انواع پوکه های بسیار با کیفیت را با قیمت بسیار مناسبی به شما ارائه دهد.

شرکت پوکه معدنی رضایی 

جهت مشاوره رایگان و ارتباط با ما با شماره های زیر تماس بگیرید

تلفن تماس: ۰۹۱۸۵۳۹۲۷۷۰  -  ۰۹۳۷۱۶۲۹۰۸۹

آدرس معدن : سنندج  - کیلومتر ۳۰جاده قروه - روستای دیرکلو (معدن قائم )

آدرس انبار مرکزی: سنندج  - کیلومتر یک قروه - جنب هتل مسعود

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 411
نمایش همه
علاقه مندی ها ()