لوازم یدکی بسترن متشکل از قطعات مختلف است که در دسته بندی های مختلف در خودروهای بسترن تعبیه می شوند که عملکرد اصلی خود را داشته باشند. قطعات در دسته بندی های موتور، جلوبندی، بدنه، چرخ، سیستم احتراق، سیستم برق و ... متشکل از انواع لوازم یدکی بسترن هستند که دیگر خودروهای سواری، شاسی بلند، باری و غیره نیز این چنین می باشد.

فروشگاه نیوپارت دارای سابقۀ طولانی مدت در حوزۀ تأمین انواع قطعات خودروهای بسترن در تهران فعالیت خود را آغاز نماید و تا به امروز بتواند پاسخگوی نیاز مشتریان در شهرستان های مختلف در سرتاسر کشور باشد. خرید لوازم یدکی بسترن را با قیمت مناسب از این مجموعه انجام دهید. 

فروش انواع قطعات و لوازم یدکی بسترن B30 و B50

امروزه برخی از مراکز عرضه کنندۀ قطعات خودروهای سواری، به صورت تخصصی در حوزۀ فروش لوازم یدکی بسترن B50 فعالیت خود را آغاز نموده اند. در نتیجۀ آن فروش قطعات یدکی بسترن سری های B30, B50 و B50F را به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش به مشتریان عرضه می کنند. همانطور که آگاه هستید، با گذشت زمان خودرو دچار فرسودگی می شود و یا اینکه بر اثر استفاده نادرست و یا تصادف، دچار آسیب و مشکلات فنی می شوند. از این رو برای بازگرداندن عملکرد اصلی بسترن، باید تعویض و خرید لوازم یدکی بسترن به صورت اصولی و مکانیکی انجام گیرد.

نکات اصلی خرید لوازم یدکی بسترن ارزان

برای خرید قطعات بسترن B50 با کیفیت اورجینال، مهمترین نکته ای است که هنگام خرید قطعات خودروهای بسترن باید بدان توجه نمود. در واقع خودروهای بسترن محصول شرکت FAW کشور چین می باشند که در ایران، توسط گروه بهمن موتور مونتاژ شده و در سری های مختلف عرضه می شوند. در این راستا قیمت لوازم یدکی بسترن در درجۀ دوم حائز اهمیت است.

برای اطلاع از قیمت لوازم یدکی بسترن و موجود بودن قطعات، می توانید با واحد فروش فروشگاه نیوپارت تماس بگیرید.

 فروشگاه نیوپارت  

دفتر مرکزی:  تهران - خیابان امیرکبیر - پاساژ کاشانی

طبقه سوم - پلاک 303

تلفن تماس: 5-33960904-021

تلفن همراه: 09128006830

ایمیل: info@newpart-shop.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 264
نمایش همه
علاقه مندی ها ()