قیمت نبشی و ناودانی بر اساس فاکتورهای متعددی مشخص می گردد و افرادی که مسئول خرید نبشی و ناودانی هستند، متناسب با نیاز، این نوع آهن آلات را خریداری می کنند. نبشی نوعی قطعۀ فلزی است که کاربرد قابل توجهی در سازه های فلزی دارد. امروزه شرکت های معتبری در سطح تهران در حوزۀ خرید و فروش آهن آلات صنعتی و ساختمانی فعالیت می کنند و متناسب با مشخصات تولیدی آنها، با ارزان ترین قیمت انواع نبشی و ناودانی را در کنار سایر محصولات فلزی به فروش می رسانند. نکتۀ مهمی که در رابطه با این نوع قطعات وجود دارد، فروش نبشی و ناودانی به صورت منفرد و یا ترکیبی می باشد.

شرکت بازرگانی فولاد و آهن میران چندین سال است که توانسته فعالیت مجموعۀ خود را در عرصۀ تأمین و فروش نبشی و ناودانی و دیگر قطعات فلزی را در تهران و شهرستان ها آغاز کند.

فروش نبشی و ناودانی با بهترین قیمت

نبشی و ناودانی دو محصولی است که در صنعت ساخت و ساز ساختمانی و صنعتی بسیار پرکاربرد است. با توجه به کاربردی که این قطعات فلزی دارند، قیمت روز نبشی و ناودانی برای صنعت گران بسیار حائز اهمیت است و از اهمیت بالایی برخوردار است.

نبشی آهنی کاربرد متعددی در سازه های مختلف دارد و دارای دو ضلع عمود بر هم می باشد و به شکل L طراحی شده است و اکثر سازه های فولادی شامل نبشی فولادی هستند. پیش از خرید نبشی و ناودانی، نیاز است که شما اطلاعات جامعی نسبت به کاربرد و تنوع این محصول فولادی در صنعت ساخت و ساز داشته باشید و با دقت بیشتری این نوع آهن آلات را خریداری نمائید. با توجه به اینکه نرخ آهن آلات در بازار آهن ثبات ندارد، برای آگاهی از قیمت نبشی و ناودانی، می توانید به وب سایت رسمی شرکت های معتبر عرضه کنندۀ محصولات فلزی مراجعه نمائید.

نبشی نرمال، وشت، نبشی سبک و سنگین، نبشی کوتاه و بلند، لقمه، هزینه بنگاه داری و ... برخی از اصطلاحات رایج در رابطه با خرید و فروش نبشی می باشد.

به طور کلی نبشی ها در دسته بندی های مختلف تقسیم بندی می شوند و نبشی نرمال دارای طول بین 6 الی 12 متر ساخته می شوند و در دسترس صنعت گران قرار گرفته می شود. نبشی سبک و سنگین نیز بر حسب میزان ضخامت نبشی صورت می گیرد و متناسب با نیاز می توانند از مزایای آن استفاده نمائید. برای اطلاع از قیمت انواع تیرآهن و نبشی و ناودانی می توانید به وب سایت رسمی شرکت بازرگانی فولاد و آهن میران مراجعه نمائید.

در این صورت افراد مختلف می توانند بر حسب نیاز از مزایای محصولات نبشی و ناودانی در ابعاد و وزن های مختلف می توانند استفاده نمایند. قیمت نبشی پرسی و ناودانی را باید از شرکت های معتبر عرضه کنندۀ آهن آلات مطلع گردند.

شرکت بازرگانی فولاد و آهن میران

ایمیل: info@miranahan.com

تلفن همراه: 09121081057

تلفن تماس: 02166670609 - 02166674482 - 02166674483

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 454
نمایش همه
علاقه مندی ها ()