قیمت لاسیتیک رودستون اصل

قیمت لاستیک رودستون اصل در مقایسه با انواع تایرهای چینی و ایرانی تاحدودی بالاتر است که از مهمترین دلایل آن می توان به کمبود این محصولات در بازار، تحریم های اقتصادی، نوسانات نرخ ارز، هزینه های سنگین واردات و گمرک و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. البته کیفیت، دوام بالا، فرمان پذیری عالی و  در مقابل قیمت لاستیک رودستون قرار گرفته است، و این در حالی است که قیمت این تایرها در مقایسه با انواع تایرهای اروپایی و آمریکایی بسیار ارزان تر و مناسب تر است و دارندگان خودروهای لوکس و شاسی تمایل دارند از این تایر باکیفیت برای خود استفاده نمایند و هزینه های تعمیر و نگهداری تایرهای خودروی خود را کاهش دهند. خرید لاستیک رودستون را از سایت انجام دهید.

انتخاب لاستیک رودستون مناسب

همان طور که در ابتدا نیز به آن اشاره شد، لاستیک رودستون از زیرمجموعه های کمپانی بزرگ نکسن است، که از نظر کیفیت، دوام و ایمنی تمامی ویژگی های فنی تایرهای نکسن را به ارث برداه است. تمامی مشخصات فنی و نکات انتخاب لاستیک رودستون مناسب بر روی بدنه لاستیکی آن درج شده است و به متقاضیان این محصولات در خصوص حداکثر سرعت مجاز، حداکثر بار مجاز، چهارفصل بودن، رادیال-بایاس، ترکیبات سازنده، سایز و پهنای تایر و ترکیبات سازنده آن، اطلاعات لازم را می دهد، بطوریکه با توجه به این موارد می توان بهره وری و دوام این محصولات را تا چند برابر ظرفیت افزایش داد. فروش لاستیک دولتی از طریق سایت چرخ و یدک انجام می گیرد. 

فروشگاه بزرگ و آنلاین چرخ و یدک از معتبرترین مجموعه های خرید لاستیک رودستون و دیگر تایرهای ژاپنی، کره ای، اروپایی و آمریکایی با پایین ترین قیمت و تضمین اصل بودن کالا می باشد، که با خاطری آسوده و مطمئن می توان این تایر کره ای محبوب را به صورت اینترنتی و آنلاین خریداری نمود.

 فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-33508201

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم:09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 240
نمایش همه
علاقه مندی ها ()