آب بندی بتن برای پیاده سازی پروژه های عمرانی ضرورت دارد. بیس اکثر سازه های ساختمانی را بتن تشکیل می دهد. نفوذ آب و رطوبت به بتن باعث کاهش عمر مفید آن می شود. از این رو کارشناسان فنی و مهندسی تلاش نمودند با بهره گیری از متریال مختلف، بتوانند حین بتن سازی، خدمات آب بندی بتن را نیز انجام دهند. در ادامۀ مقاله اشاره ای به روش های مختلف اجرای آب بندی بتن داریم تا مهندسان بتوانند متناسب با موقعیت، مناسب ترین روش را برای جلوگیری از نفوذ آب انتخاب کنند.

بیش از یک دهه از فعالیت هلدینگ ساختمانی سپهر آرمه در زمینۀ انجام امور عمرانی چون بتن سازی، آب بندی بتن، کفسازی بتن، عایق کاری سطوح مختلف و غیره در تهران فعالیت می کند.

انجام آب بندی بتن برای افزایش طول عمر سازه

همانطور که گفته شد، هدف از انجام آب بندی بتن و اجرای کفسازی بتنی برای افزایش طول عمر سازه های ساختمانی از جنس بتن است چون نفوذ آب می تواند باعث از بین رفتن تراکم بتن می شود و در نهایت به ترک خوردگی بتن می انجامد.

برای انجام سفارشات آب بندی بتن از متریال مختلف چون مواد افزودنی نانو تکنولوژی، عایق لاستومری، مواد پودری مانند پلیمری، عایق پلی اورتان، روش EFIS، ملات آنی گیر و مواد افزودنی شیمیایی استفاده می شود. با این تفاسیر کارشناسان اجرایی متناسب با نوع سازۀ بتنی و همچنین بودجۀ اختصاص یافته، بهترین روش و راهکار را برای فرآیند آب بندی بتن سازه های ساختمانی، استخر سازی، پل سازی، جاده سازی، سد سازی و غیره استفاده می نمایند.

در انتهای کار، سازۀ بتنی آب بندی شده توسط کارشناسان مورد آزمایش و تست قرار گرفته می شود، تا کلیۀ مراحل به درستی انجام شده باشد.

هلدینگ ساختمانی سپهر آرمه مفتخر است که طی سالیان خدمات رسانی به هموطنان خود در حوزۀ اجرای پروژه های عمرانی، از تکنیک های پیشرفته و مواد افزودنی نانو و با کیفیت در پیاده سازی چنین پروژه هایی استفاده می نماید.

هلدینگ ساختمانی سپهر آرمه 

آدرس  :  تهران , سعادت آباد خیابان علامه طباطبایی کوچه 38 پلاک 3 واحد 1

ایمیل  :   info@sepehrarmeh.com

شماره تلفکس  : 88680011 -021

پشتیبانی فنی : 09125866685-09121236190

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 259
نمایش همه
علاقه مندی ها ()