شستشوی نمای ساختمان دارای یک پروسۀ کاری مشخص است که توسط شرکت ارائه دهندۀ سرویس تعیین می گردد. پوستۀ ساختمان، همان نمای ساختمان است که از طراحی های فوق العاده ای برخوردار هستند و امروزه از مصالح ساختمانی تفاوت برای جلوه دادن به نمای ساختمان بهره گرفته می شود. از این رو خدمات شستشوی نمای ساختمان به منظور نظافت سطوح ساختمان توسط برخی از شرکت های خدماتی به مالکین ساختمان ها ارائه داده می شود.

گروه نماروز با تأمین نیروی انسانی فنی و تجهزات ایمنی، قادر به ارائه خدمات ساختمانی است که مرتبط با نمای ساختمان باشد. اگر قصد نظافت نمای ساختمان مسکونی، اداری و یا تجاری را دارید، می توانید از خدمات نماشیویی گروه نماروز استفاده نمائید.

شستشوی نمای ساختمان با طناب و مواد نانو

روش های مختلفی برای انجام شستشوی نمای ساختمان وجود دارد که می توان به داربست، طناب، کلایمر و جک بالابر اشاره نمود. البته شستشوی نمای ساختمان با طناب رایج ترین روش محسوب می شود و به فرد آزادی و دسترسی بهتری به تمامی سطوح ساختمان می دهد.

به طور کلی مصالح ساختمانی که در نمای ساختمان به کار رفته اند، می توان به دو دسته بندی صیقلی و غیر صیقلی اشاره نمود. بنابراین با بهره گیری از دستگاه های واترجت، واترسندبلاست و دستی برای شستشوی نمای ساختمان به کار برده می شود. متناسب با نوع رسوب و جرم سطوح نمای ساختمان، بهترین روش شستشوی نمای ساختمان انتخاب می شود، که از کیفیت بالایی برخوردار باشد. خدمات پوشاندن درز انقطاع را از این مرکز دریافت کنید.

هدف از کاربرد دستگاه واترجت و واترسندبلاست، پاشش آب با فشار زیاد به سطوح می باشد، تا بدین وسیله اثرات رسوب، رنگ و شورۀ سطوح را بتوانند در مدت زمان کوتاهی از بین ببرند.

برای اطلاع از دورۀ زمانی مناسب برای شستشوی نمای ساختمان با انواع سطوح می توانید به وب سایت رسمی گروه نماروز مراجعه کنید.

 

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 244
نمایش همه
علاقه مندی ها ()