مراحل اجرای طرح توجیهی کارآمد

اجرای طرح توجیهی در فعالیت های مختلف اقتصادی این امکان را به صاحبین کسب و کار می دهد تا در صورت کمبود نقدینگی و سرمایه لازم برای شروع کسب و کار، به جذب سرمایه گذاران خصوصی و دولتی  از موسسات مالی و اعتباری و بانک ها بپردازند و با خیالی آسوده و بدون کوچکترین نگرانی به انجام پروژه های دقیق مهندسی خود بپردازند. مراحل اجرای طرح توجیهی کارآمد و جامع شامل مقدمه چینی، معرفی طرح و ظرفیت های آن، معرفی مجری پروژه، انگیزه های اجرای، ارزش تمام شده هر محصول، نوع قطعات، طراحی و بهینه سازی محصولات، میزان سرمایه گذاری و روش های انجام آن ها و بسیاری موارد دیگر می شود. امروزه برای طراحی انواع طرح توجیهی برای دسترسی ساده تر به حجم بالای اطلاعات پروژه از نرم افزارهای شبیه سازی مانند کامفار و ویژوال استدیو استفاده می شود.  

برای خرید طرح توجیهی ارزان قیمت و باکیفیت می توان به مجموعه های فعال و معتبر در این امر مانند گروه باسابقه مشاوره و برنامه ریزی مطصا مراجعه کرد و این طرح ها را با قیمت بسیار مناسب سفارش داد و خریداری نمود. از دیگر ویژگی های طرح توجیهی می توان به هزینه ی کم آن در قبال الاعاتی است که به دست می آوریم.

اجرای طرح توجیهی با مناسب ترین قیمت

گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا از قدیمترین مجموعه های فعال در اجرای طرح توجیهی با مناسب ترین قیمت مانند طرح توجیهی تولید شیره انگور در کشور است، که بیشترین تعداد پروژه های موفق کسب و کار را در رزومه کاری خود دارد. از مهمترین نقاط قوت این مرکز بزرگ خدماتی، درواقع نیروی انسانی خبره و متعهد می باشد، که فعالیت رقبای بازار، دوره بازگشت سرمایه و نرخ سوددهی و غیره را مشخص می کند. با مراجعه به سایت اینترنتی مطصا می توان برخی از پروژه های اجرایی این مرکز را مشاهده کرده و در صورت تمایل بیزینس پلان خود را به آن ها سپرد.

 

 گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

آدرس : تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴   

   تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 410
نمایش همه
علاقه مندی ها ()