آب بندی بتن مسئله ای است که هنگام ساخت سازه های بتنی مطرح می شود و از نظر طول عمر سازه بسیار حائز اهمیت می باشد. روش های مختلفی برای اجرای آب بندی بتن وجود دارد که در ادامۀ مقاله به برخی از آنها اشاره می کنیم. بتن یکی از مصالح ساختمانی سخت است که نفوذ کردن به داخل آن بسیار دشوار می باشد و به همین دلیل در ساخت اکثر پروژ های ساختمانی کاربرد گسترده و مهمی دارد. اما نسبت به نفوذ آب بسیار آسیب پذیر می باشد، به همین دلیل از فرآیند اجرای آب بندی بتن برای استحکام بخشیدن به بتن استفاده می کنند.

در صورت کسب اطلاعات جامع در خصوص نحوه و اجرای انواع آب بندی بتن می توانید با هلدینگ ساختمانی سپهر آرمه در تماس باشید و از خدمات مشاوره ای این مجموعه در این حوزه استفاده نمائید.

اجرای انواع آب بندی بتن

آب بندی بتن همان عایق بندی بتن است که به منظور جلوگیری از نفوذ آب به داخل سازه های بتنی مورد استفاده قرار گرفته می شود. بدین ترتیب با بهره گیری از مواد افزودنی و مصالح خاص می توانند این عملکرد را پیاده سازی نمایند. روش آب بندی بتن با عایق پلی اورتانو، آب بندی بتن با عایق لاستومری، عایق بندی بتن با پودر پلیمری، آب بندی بتن با پودر پلیمری دو جزئی، آب بندی بتن با استفاده از EFIS، عایق بندی بتن با مواد افزودنی و تکنولوژی نانو و ... بعضی از روش هایی است که برای عملیات پروژه های آب بندی بتن در سازه های ساختمانی کوچک و بزرگ مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

هلدینگ ساختمانی سپهر آرمه با داشتن سابقۀ طولانی مدت در عرصۀ خدمات ساخت استخر و طراحی و اجرای بتن خاص، افزودنی های بتن، ایزولاسیون تخصصی و موارد مرتبط با این حوزه قادر به ارائه مشاورۀ رایگان به مقاضیان گرامی می باشد.

 

هلدینگ ساختمانی سپهر آرمه 

آدرس  :  تهران , سعادت آباد خیابان علامه طباطبایی کوچه 38 پلاک 3 واحد 1

ایمیل  :   info@sepehrarmeh.com

شماره تلفکس  : 88680011 -021

پشتیبانی فنی : 09125866685-09121236190

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 363
نمایش همه
علاقه مندی ها ()