پوکه معدنی یکی از سنگ هایی است که در آتش فشان ها تشکیل می شود و در بخش ساخت و ساز ها ، کاربرد فراوانی دارد و به یکی از اصلی ترین مصالح تبدیل شده است. یکی از کاربرد های بسیار رایج پوکه معدنی ، استفاده از آن به منظور عایق صوتی و انرژی است. این پوکه ها به دلیل وزن بسیار سبکشان می توانند عایق بسیار خوبی را تشکیل دهند. همچنین برای ساخت انواع بلوک های سبک می توان از پوکه معدنی استفاده کرد. باید بدانیم که پوکه های معدنی در انواع مختلفی از نظر سایز آن قرار دارد و برای هر کاری باید حتما از سایز مناسب آن استفاده کرد . شرکت پوکه معدنی رضایی یکی از شرکت های فروش پوکه معدنی می باشد و می تواند محصولات را با قیمت هی بسیار مناسبی به شما ارائه دهد.

در ساختمان سازی ها بسیار مهم است که از مصالح سبک استفاده شود و همواره فعالان در این بخش به دنبال مصالحی هستند که وزن کمی داشته باشد و در کنار آن مقاومت خوبی هم از خود نشان دهد. برای این که بتوان از پوکه معدنی به شکل کاربردی و اصولی استفاده کرد ، باید حتما با انواع آن آشنا شد.

پوکه های معدنی در انواع مختلفی هستند که می توانید خرید پوکه معدنی گردویی ، پوکه معدنی فندقی، پوکه معدنی بادامی، پوکه معدنی ماسه ای، پوکه معدنی نخودی و.... را انجام دهید، که مهم ترین تفاوت این ها ، سایز بوده و می توان استفاده های متفاوتی را از آن داشت. شرکت پوکه معدنی رضایی از جمله شرکت های فعال در زمینه ی عرضه ی مستقیم پوکه های معدنی در کشورمان می باشد که با خدمات دهی عالی خود توانسته رضایت تمام مشتریان خود را به دست آورد. برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در بخش فروش تماس بگیرید. 

شرکت پوکه معدنی رضایی 

جهت مشاوره رایگان و ارتباط با ما با شماره های زیر تماس بگیرید

تلفن تماس: ۰۹۱۸۵۳۹۲۷۷۰  -  ۰۹۳۷۱۶۲۹۰۸۹

آدرس معدن : سنندج  - کیلومتر ۳۰جاده قروه - روستای دیرکلو (معدن قائم )

آدرس انبار مرکزی: سنندج  - کیلومتر یک قروه - جنب هتل مسعود

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 516
نمایش همه
علاقه مندی ها ()