شرکت هپکو از بزرگترین تولید کنندگان ماشین آلات راهسازی در کشور می باشد، که در میان تمامی محصولات آن لودر از فروش و محبوبیت بالاتری برخوردار است، که از مهمترین دلایل آن می توان به چند کاربره بودن آن اشاره کرد، و به مراتب قطعات لودر هپکو نیز در بازارهای داخلی و برخی بازارهای خاورمیانه تقاضای بسیار زیادی دارد. حفاری، گود برداری، پی ریزی، تسطیح خاک و غیره از جمله قابلیت های این ماشین کاربردی و پر طرفدار می شود، که سبب شده در اغلب فعالیت های عمرانی مورد استفاده قرار می گیرد. لودر هپکو از جمله لودرهایی است که در ساخت و سازهایی با فضای کم مورد استفاده قرار می گیرد و تمامی انتظارات مشتریان را در پروژه های عمرانی و ساخت و ساز برآورده می کند. خرید قطعات لودر هپکو و استفاده از آن نیز مانند تمامی ماشین آلات صنعتی و حفتری به دلیل استفاده بی وقفه و کارکرد دائمی در معرض خرابی و سایش قرار می گیرند و باید در اولین فرصت ممکن نسبت به تعمیر و یا تعویض آن ها اقدام نمود تا در عملکرد این ماشین های مهندسی کوچکترین وقفه ای به وجود نیاید. قیمت قطعاتع لودر هپکو در بازارهای داخلی برای مشتریان بسیار مقرون به صرفه و ارزان می باشد، که از مهمترین دلایل آن می توان به استفاده از متریال و منابع داخلی و حذف هزینه های سنگین حمل و نقل و گمرک اشاره کرد.

اجزاء تشکیل دهنده لودر هپکو

 هزینه های بسیار پایین تعمیر و نگهداری، دسترسی آسان و خرید قطعات لودر هپکو اصل از مهمترین مزایای این برند خوشنام می باشد، که در ترغیب مشتریان سهم بسیار زیادی داشته است. اجزاء تشکیل دهنده لودر هپکو در تمامی مدل ها و سری های ساخت این محصولات از نظر سبک طراحی، نوع متریال مصرفی، تکنولوژی ساخت تفاوت هایی با یکدیگر دارند و به موازات افزایش قابلیت های آن ها نوع طراحی قطعات نیز به سمت بهینه تر شدن و کاربردی تر شدن حرکت کرده است. پمپ هیدرولیک، شاسی، موتور، جک بالابرنده، گیربکس، یاتاقان، تسمه، انواع فیلترها و غیره در شمار لوازم یدکی این محصولات قرار دارد که به راحتی می توان آن ها را از طریق مجموعه های معتبر و نمایندگی های این برند داخلی مانند مجموعه ایران هیدرولیک مرکزی خریداری کرد و مورد استفاده قرار داد.

فروش قطعات لودر هپکو با مناسب ترین قیمت

 فروش قطعات لودر هپکو با مناسب ترین قیمت از  جمله خدماتی است که  در مجموعه خوشنام و محبوب ایران هیدرولیک مرکزی به همراه ارسال فوری و تضمین کیفیت قطعات خریداری شده به مشتریان ارائه می شود. این مرکز بزرگ بازرگانی با بیست سال فعالیت مستمر در زمینه واردات و فروش انواع لوازم یدکی ماشین آلات عمرانی و راهسازی در تمامی برندهای داخلی و خارجی توانسته به یکی از قدرتمند ترین و محبوب ترین مراکز عرضه و پخش لوازم یدکی مبدل شود. متقاضیان خرید قطعات لودر هپکو اصل و باکیفیت با مراجعه به سایت فروشگاهی ایران هیدرولیک مرکزی می توانند قطعات مورد نظر خود را انتخاب کرده و نسبت به ثبت سفارش و خرید آن ها اقدام نمایند.

فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 268
نمایش همه
علاقه مندی ها ()