لودرفوتون از محبوبترین تولیدات کشور چین است، که مانند تمامی لودرها در مدل های چرخ لاستیکی و چرخ زنجیری طراحی شده  و  به عنوان بازوی عمران و راهسازی در پروژه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. قطعات لودر فوتون نیاز مانند تمامی ماشین آلات راهسازی در هر نوع و مدل از این دسته با یکدیگر تفاوت دارد، و با پیشرفت صنعت و افزایش قابلیت های این ماشین کاربردی چینی، قطعات لودر فوتون هم به سمت بهینه تر شدن و کاربردی تر شدن، حرکت می کنند. انواع لودرهای چرخ لاستیکی فوتون به علت سهولت استفاده و قدرت مانور بیشتر در محیط از طرفداران بیشتری برخوردار هستند و بدیهی است به مراتب متقاضیان خرید قطعات لودر فوتون چرخ دار نسبت به مدل های خزنده که اغلب در مناطق سخت و خشک مورد استفاده قرار می گیرند، بیشتر باشد. هزینه های پایین تعمیر و نگهداری و خرید قطعات لودر فوتون از دیگر دلایل محبوبیت این برند چینی است، و برای متقاضیانی که قیمت برای آن ها اهمیت دارد، یک انتخاب ایده آل و مناسب می باشد.

ویژگی های قطعات لودر فوتون

ویژگی های قطعات لودر فوتون به موازات افزایش قابلیت های این ماشین بزرگ عمرانی تغییر می کند، و طراحی ساده خود فاصله می گیرد، اما قدرت مانور این لودر دو واقع به ظرفیت جام آن وابسته می باشد، زیرا عمده فعالیت های آن با استفاده از این جام به انجام می رسد. از انواع قطعات لودر فوتون که از طریق مراکز معتبر و نمایندگی های این کمپانی چینی مانند مجموعه معتبر ایران هیدرولیک مرکزی می توان آن ها را به سادگی تهیه کرد می توان به جام، چرخ ها، سیستم موتوری، گیربکس، دیفرانسیل، جام و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد، که در صورت خرابی قطعات و لوازم یدکی لودر فوتون اصلی می توان آن ها را تعویض و یا تعمیر نمود، و عملکرد این ماشین چینی را به کیفیت روزهای اولیه آن بازگرداند. قیمت قطعات لودر فوتون نیز همگام با افزایش و ارتقاء قابلیت های این دستگاه افزایش پیدا می کند، اما در مجموع می توان این این قیمت ها در مقایسه با دیگر برندهای اروپایی و آمریکایی بسیار ناچیز است، که سبب شده علاقه مندان بسیاری را در سراسر دنیا به خود جلب نماید.

فروش قطعات لودر فوتون ارزان

مجموعه آنلاین و باسابقه ایران هیدرولیک مرکزی از بزرگترین و مجرب ترین مراکز  فروش قطعات لودر فوتون با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت می باشد،که در  طول بیست فعالیت درخشان در بازارهای خرید و فروش آنلاین لوازم یدکی می باشد، بنابراین متقاضیان خرید قطعات لودر فوتون در تمامی مدل ها و سری های تولید این ماتشین آلات با مراجعه به سایت اینترنتی این مجموعه می توانند انواع قطعات مورد نظر خود را همراه با گارانتی اصالت کالا خریداری نمایند، و سفارشات خود را در کوتاه ترین زمان ممکن با بهترین بسته بندی درب منزل تحویل یا محل کار خود تحویل بگیرند.

فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 329
نمایش همه
علاقه مندی ها ()