ماشین الات راهسازی و عمرانی که اغلب در عملیات حفاری و عمرانی مورد استفاده قرار می گیرند، بسته به ابعاد، ظرفیت و کارکردشان در رده های سنگین، متوسط و سبک قرار می گیرند، که به علت فشار بالای کاری و اجرای عملایت سنگین حفاری لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی در معرض خرابی و فرسودگی قرار می گیرند و تأمین قطعات یدکی ماشین آلات راهسازی در شمار اولین اولویت های شرکت های عمرانی قرار می گیرد. از انواع ماشین آلات راهسازی می توان به ماشین آلات حفاری و راهسازی مانند لودر، بیل مکانیکی، جرثقیل، گریدر، غلطک و غیره اشاره کرد، که هرکدام از آن ها بسته به برندسازنده، سری ساخت، ابعاد و ظرفیت شان انواع لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی نیز در آن ها تغییر می کند. پی ریزی، کندن جوی، حفر کانال، برف روبی، تسطیح خاک و افزایش مقاومت و دانسیته آن از جمله وظایف ماشین آلات عمرانی است، و متقاضیان خرید لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی با تعیین نوع و مدل و برند این ماشین آلات می توانند به راحتی قطعات مورد نظر خود را انتخاب نمایند و سفارش دهند.

قیمت لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی

اغلب ماشین آلات عمرانی در دو نوع خزنده یا چرخ زنجیری و چرخ لاستیکی در سری ها و مدل های مختلفی طراحی و تولید می شوند که به تناسب انواع لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی نیز در هرکدام از آن ها متفاوت است. از انواع قطعات مصرفی این ماشین آلات که در معرض سایش و فشار بالای کار ممکن است آسیب ببیند می توان به لوازم موتوری، ناخن، بابکت، تیغه، فیلتر، لاستیک، پمپ هیدرولیک، دیفرانسیل  و غیره اشاره کرد، که در برندهای مختلف نظیر کاترپیلار، دوسان، هیتاچی، لیبهر و غیره و سری های مختلف این دست از ماشین آلات راهبردی نوع، ابعاد و متریال مصرفی در آن ها متفاوت است. ناگفته نماند قیمت لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی در مدل ها، برندها و ظرفیت های این ماشین آلات و همین طور نوع قطعه متفاوت است. فروشگاه معتبر و آنلاین ایران هیدرولیک مرکزی از محبوب ترین نمایندگی های واردات و فروش انواع لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی با ارزان ترین قیمت و  همراه با گارانتی اصالت کالا می باشد، که در طول دو دهه فعالیت مستمر خود در این صنعت توانسته رضایت و اعتماد خریداران را جلب نماید.

فروش آنلاین لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی

مجموعه معتبر ایران هیدرولیک مرکزی از مجرب ترین و باسابقه ترین مراکز فروش آنلاین لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی مانند فروش قطعات لیفتراک با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت است که تمامی محصولات خود را با بهترین بسته بندی و همراه با گارانتی اصالت کالا به سراسر کشور ارسال می کند و سالهاست که با عمل به تعهدات خود توانسته در شمار برترین شرکت های  رسمی واردات و پخش قطعات ماشین آلات راهسازی در تمامی برندهای داخلی و خارجی قرار بگیرد. با مراجعه به سایت این مجموعه می توان لیست تمامی برندهای سازنده ماشین آلات راهسازی، نوع، مدل، سری ساخت و غیره را مشاهده، و به راحتی قطعه مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمود. 

فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 285
نمایش همه
علاقه مندی ها ()