لاستیک یا تایر خودرو در دو نوع بادی و غیر بادی تولید می شوند که تایر های بادی نیز خود به دو دسته ی بایاس و رادیال تقسیم بندی می گردند. در واقع لاستیک های بایاس ، لاستیک های لاستیک های تیوب دار هستند و لاستیک های رادیال همان لاستیک های تیوبلس می باشند.  قیمت انواع لاستیک خودرو  در هر یک از انواع مختلف می باشد.

لاستیک قدیمی خودرو

لاستیک های خودرو در دهه های گذشته از نوع لاستیک های نخی بودند که در ساخت این تایر ها از نخ ابریشم استفاده می شود. اما امروزه با پیشرفت در تولید لاستیک ها و توجه به کیفیت آن ، لاستیک ها به صورت سیمی می باشند.

لاستیک سیمی خودرو

لاستیک های سیمی یا رادیال نسل جدیدی از لاستیک ها می باشپد. این لاستیک ها در حدود سال 70 در بازار گسترش پیدا کرده و امروزه این لاستیک ها فروش بالایی را دارند و بسیاری از افراد از نوع سیمی لاستیک بهره می برند. لاستیک های رادیال به دلیل داشتن مقاطع استیل، دارای مقاومت بالایی می باشد و عملکرد بسیار خوبی دارند و در مقایسه با لاستیک های نخی می توان گفت که لاستیک های سیمی مقاومت و کارکرد بهتری دارند. قیمت لاستیک رادیال در انواع مختلف با توجه به نوع و کیفیت و برند می تواند مختلف باشد. فروشگاه هم پا قیمت لاستیک خودرو را بسیار مناسب در نظر گرفته است تا موجب رضایتمندی مشتریانش شود.

مواد تشکیل دهنده لاستیک خودرو

لاستیک های خودرو از مواد مختلفی نظیر کائوچو، لایه های استیل، پشم طبیعی و مواد دیگر تشکیل شده اند. مواد اولیه ی ساخت لاستیک ها طوری طراحی شده است که در پایان استفاده از آن بتوان لاستیک ها را بازیافت نمود. هر یک از قطعات از قبیل لاستیک و استیل های به کار رفته در لاستیک می توانند آسیاب شده و مجدد مورد استفاده در صنایع دیگر قرار گیرد. بر اساس کیفیت مواد اولیه، قیمت لاستیک خودرو ها نیز متفاوت است.

فروش انواع لاستیک با قیمت مناسب

فروش لاستیک مانند فروش لاستیک کومهو امروزه به دلیل افزایش تعداد خودرو ها، بسیار افزایش پیدا کرده است. لاستیک توسط فروشگاه های بصسیاری به فروش می رسد که در زمان خرید باید به نکات مهمی توجه کنید. برند لاستیک از مهم ترین نکات در خرید لاستیک به شمار می رود ، برند های معتبر انواع لاستیک را به صورت پیشرفته طراحی کرده اند و این لاستیک ها دارای کیفیت بالایی بوده و در خودرو کارکرد مناسبی را خواهد داشت. سال ساخت لاستیک بسیار مهم بوده و باید به آن دقت کرد، برخی از فروشندگان سودجو انواع لاستیک های قدیمی یا انباری را با قیمت لاستیک خودرو نو به فروش می رسانند که این لاستیک ها بسیار خطرآفرین بوده و می تواند مشکلات زیادی را به بار آورد.

   فروشگاه لاستیک هم پا

آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info@hammpa.com

دفتر فروش: 02191303129

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 336
نمایش همه
علاقه مندی ها ()