لاستیک یکی از مهم ترین اجزا در خودرو می باشند که سلامت این قطعه تاثیر مستقیم روی کارکرد و حرکت خودرو دارد. لاستیک ها در انواع مختلف به فروش می رسد که هر یک دارای مشخصاتی می باشند. لاستیک ها در انواع سواری، شاسی بلند، کشاورزی، راهسازی و صنعتی و اتوبوسی و... قرار می گیرند که هر یک دارای سایز های مختلفی هستند. همین طور لاستیک های خودرو های سواری نیز متفاوتند و برای  خرید انواع لاستیک باید مدل مناسب با خودروی خود را تهیه نمایید. فروشگاه هم پا از فروشندگان معتبر در زمینه ی فروش انواع لاستیک در کشورمان است که با ارائه ی محصولات باکیفیت و با قیمت ارزان توانسته رضایت مشتریانش را به خود جلب نماید.

اجزای تشکیل دهنده ی لاستیک خودرو

لاستیک ها از اجزای بدنه، تسمه، لایه های پلی استیل، آج، دیواره ی جانبی و طوقه تشکیل شده است که هر یک نقش اساسی در لاستیک دارند. بسیار مهم است که در ساخت لاستیک ها از مواد اولیه ی باکیفیت استفاده شود .

آج لاستیک چیست

لاستیک در لایه ی بیرونی خود دارای آج لاستیک می باشد. آج لاستیک در واقع یکی از قسمت های بسیار مهم در لاستیک است که در حرکت خودرو بسیار تاثیر گذار است. برخی از افراد اهمیتی به آج لاستیک نمی دهند و در صورت محو شدن آج اقدام به خرید لاستیک نمی نمایند، اما باید بدانید که در صورتی که آج لاستیک از بین برود ، اصطحکاک لازم با زمین ایجاد نخواهد شد و می تواند خطرات زیادی را به دنبال داشته باشد.

آج لاستیک دارای طرح های مختلفی می باشند که عبارتند از عرضی، رگه ای، بلوکی و یا عرضی رگه ای . آج خودرو موثر در حرکت خودرو است به خصوص در شرایط هوای بارانی و برفی که زمین لغزنده است ، آج خودرو بسیار مهم می باشد. فروش لاستیک بارز از طریق سایت انجام می گیرد.

خرید لاستیک باکیفیت

لاستیک ها در کیفیت های مختلف توسط تولیدی های مختلفی به تولید می رسد که می توان مدل های دلخواه و مناسب را خریداری نمود . خرید لاستیک در برند های معروف می تواند این اطمینان را دهد که لاستیک دارای دوام و کیفیت خوبی بوده می تواند عمر بالایی هم داشته باشد. مرکز خرید لاستیک ها نیز بسیار مهم بوده و باید از مراکزی خرید خود را انجام دهید که قابل اعتماد باشد . فروشگاه هم پا از تامین کنندگان لاستیک های سواری و سایر انواع می باشد که با عرضه ی مستقیم توانسته قیمت های بسیار مناسبی را برای مشتریان خود در نظر گیرد. برای خرید لاستیک می توانید به صورت اینترنتی نیز اقدام به خرید نمایید تا در زمان کوتاه لاستیک مورد نظر خود را دریافت نمایید. این مرکز همواره در راستای رضایت شما عزیزان تلاش خواهد کرد.

   فروشگاه لاستیک هم پا

آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info@hammpa.com

دفتر فروش: 02191303129

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 329
نمایش همه
علاقه مندی ها ()