پرده نوری جزء یکی از ابزارآلاتی است که حاصل فناوری پیشرفته می باشد. پرده های نوری نوعی سنسور نوری محسوب می شوند که از ویژگی های آن برای امور حفاظتی محوطه استفاده می شود. بدین ترتیب عموم افراد و برخی از کمپانی ها می توانند با خرید پرده نوری ، منطقۀ خاصی را ایمن نموده و از ورودی افراد متفرقه جلوگیری کرد.

تهران اتوماسیون جزء یکی از فروشگاه های معتبر در حوزۀ فروش تجهیزات الکترونیکی و صنعتی در تهران فعالیت می کند. در صورت مشاهدۀ محصولات این مجموعه می توانید از فروشگاه اینترنتی تهران اتوماسیون دیدن نمائید و متناسب با نیاز بهترین و کاربردی ترین نوع تجهیزات اتوماسیون صنعتی را با قیمت ارزان خریداری کنید.

فروش پرده نوری با برندهای معتبر

در حال حاضر پرده های نوری با برندهای معتبری تولید و عرضه می شوند که افراد می توانند متناسب با ناحیه ای که برای نصب پرده های نوری انتخاب کرده اند، اقدام به خرید پرده های نوری هانیانگ کره جنوبی و یا سایر برندهای معتبر نمایند.

لازم به ذکر است که برخی از کارخانجات که از حساسیت بالایی برخوردار هستند و دارای دستگاه های خطرناک با آسیب رسانی بالایی هستند، اقدام به خرید سنسور نوری و نصب پرده نوری در اطراف دستگاه و محوطه ها می کنند تا بدین وسیله بتوانند به اشخاص هشدارهای لازم را دهند.

ولتاژ تغذیه، فاصله دید، نوع، سطح ایمنی، ارتفاع تشخیص دهنده، میزان سرعت عمل دستگاه از جمله موارد مهمی هستند که هنگام خرید پرده نوری یا همان چشم های پرده ای باید در نظر داشته باشید. داشتن گارانتی و ارائه خدمات پس از فروش نیز از دیگر نکاتی است که در انتخاب بهترین پرده نوری بسیار حائز اهمیت می باشد.

تهران اتوماسیون دارای سابقۀ طولانی مدت در زمینۀ فروش تجهیزات الکترونیکی، انواع سنسور و کنترل در تهران می باشد و امکان خرید اینترنتی را برای مشتریان فراهم نموده است.

 تهران اتوماسیون 

آدرس : تهران، لاله زار جنوبی، جنب بانک ملت، پاساژ بوشهری، طبقه همکف، پلاک ۶۷

ایمیل : info@teh-automation.com

شماره های تماس : ۳۳۱۱۷۷۲۳  ۰۲۱ - ۳۳۱۱۷۶۵۱  ۰۲۱ - ۳۳۹۴۴۸۴۲  ۰۲۱

تلفکس : ۳۳۹۴۴۸۱۲  ۰۲۱

شماره واتساپ فروشگاه: ۰۹۱۹ ۹۲۷۶۹۷۹

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 510
نمایش همه
علاقه مندی ها ()