فروش خودرو به روش های مختلف صورت می گیرد تا اقشار مختلف جامعه بتوانند متناسب با قدرت مالی و تمایل شخصی اقدام به خرید خودرو نمایند. فروش نقد و اقساطی دو راهکار اصلی خرید اتومبیل می باشد. کمتر افرادی هستند که قدرت خرید نقد خودرو ندارند و به همین دلیل با پرداخت پیش پرداخت و عقد قرارداد اقدام به استفاده از خدمات فروش خودرو می کنند.

شرکت مبین خودرو به عنوان یکی از مجموعه های فعال در حوزۀ ارائه خدمات فروش انواع خودرو داخلی و خارجی با بهترین شرایط می باشد. برای کسب آگاهی در خصوص شرایط فروش خودرو می توانید با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمائید.

فروش انواع خودرو

شرکت های سازندۀ خودرو به منظور افزایش میزان تولید، تلاش می کنند که شرایط مناسبی را برای فروش خودرو فراهم کنند. به همین جهت فروش خودرو با شرایط پرداخت کوتاه مدت و بلند مدت را فراهم نموده اند. توجه به این نکته از اهمیت بالایی برخوردار است و عموم مردم می توانند با بررسی وضعیت درآمد و هزینه های مصرفی با استفاده از تسهیلات فروش اقساطی خودرو، اتومبیل مورد دلخواه خود را خریداری کنند.

بنابراین از این شرایط می توانند به منظور خرید ماشین استفاده کنند. خرید اتومبیل علاوه بر جنبۀ سرمایه گذاری، به دلیل کاربرد گسترده ای که برای اشخاص دارد، اکثر افراد تمایل به خرید آن را دارند. با استفاده از خودرو به راحتی می توان به امور روزمرۀ خود در داخل شهر و برون شهر پرداخت و به سهولت می توان شرایط مسافرت دسته جمعی و خانوادگی را برای خانواده و دوستان فراهم نمود.

قسمت هایی از شرایط فروش اقساطی گروه بهمن ، ایران خودرو، سایپا، کرمان موتور، کیا، تویوتا و سایر برندهای مطرح نسبت به یکدیگر متمایز می باشند.

شرکت مبین خودرو نیز در حوزۀ فروش انواع خودرو داخلی و خارجی در سراسر کشور فعالیت دارد و می تواند شما را در این مسیر همراهی کند.

نمایشگاه مبین خودرو:

تهران , بزرگراه ستاری شمال , بلوار میرزابابایی , بعد از ایران زمین شمالی , پلاک ۱۶۸/۱

خط ویژه: ۲۰۰۲ ۴۴۴۴

ایمیل: mobinkhodro@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 333
نمایش همه
علاقه مندی ها ()