لیفتراک از صنعتی ترین ماشین آلات باربری است که با مکانیزه شدن حمل و نقل بار در انبارها، کارخانه ها، گمرک، شرکت های باربری و غیره استفاده از این دستگاه ها به اوج خود رسید و به همان میزان نیز سهولت دسترسی به قطعات لیفتراک و خرید آنلاین آن ها در اولویت دارندگان و اپراتورهای این دست از ماشین های باربری قرار گرفت. خطای اپراتورها، بارگیری بیش از ظرفیت ماشین، سایش و استهلاک قطعات به مرور زمان از جمله مواردی هستند که در خرابی لوازم یدکی این ماشین های کوچک باربری بیشترین تأثیر را می گذارند. بنابراین با بررسی مداوم قطعات این ماشین های کوچک باربری و تهیه به موقع قطعات لیفتراک می توان مانع خرابی و وقفه در کار باربری شود. دقت و سرعت بسیار بالا در باربری و کاهش فشار بر روی نیروی انسانی از مهمترین مزایای استفاده از لیفتراک هاست، که تمامی صنایع تولیدی وابسته به آن هستند. برندهای معتبر ژاپنی، کره ای، چینی، اروپایی و آمریکایی در تهیه و تولید این دست از ماشین آلات حمل و نقل فعالیت می کنند و  قیمت قطعات لیفتراک بسته به برند سازنده، نوع قطعه، کیفیت تولید، متریال مصرفی و بسیاری موارد دیگر محاسبه و تعیین می شود، و با مراجعه به مراکز معتبر واردات و فروش قطعات لیفتراک و دیگر ماشین آلات سنگین راهسازی و مهندسی می توان این قطعات را با قیمتی ارزان تر و همراه با گارانتی تضمین کیفیت و اصالت کالا خریداری کرد.

فروش آنلاین قطعات لیفتراک

 لیفتراک ها در تمامی محیط های صنعتی و تولیدی مورد استفاده قرار می گیرند و می توان آن ها را بسته به موتور و سوخت مصرفی شان در گروه های لیفتراک های دیزلی، دوگانه سوز و برقی قرار داد، که انواع قطعات لیفتراک در هرکدام از آن ها متفاوت است و این ماشین های صنعتی در محیط های مختلف کاربری متفاوتی دارند، به عنوان مثال از انواع لیفتراک برقی در صنایع بهداشتی و غذا و دارو استفاده می شود که بهداشت محیط اهمیت بسیار بالایی دارد. تمامی قطعات لیفتراک ها را از جمله قطعات اصلی و الحاقی مانند لوازم گیربکسی، فیلترها، اتصالات هیدرولیک، بلوک گیر، عدل گیر و غیره را می توان در تمامی سری های تولید و برندهای معتبر داخلی و خارجی از طریق مراکز معتبر و رسمی واردات و فروش آنلاین قطعات لیفتراک خریداری کرد و مورد استفاده قرار داد.

خرید قطعات لیفتراک اصل

فروشگاه بزرگ و معتبر ایران هیدرولیک مرکزی با بیش از 20 سال فعالیت درخشان در زمینه عرضه مستقیم و بی واسطه قطعات لیفتراک و دیگر ماشین آلات صنعتی و راهسازی با ارسال فوری و مستقیم تمامی کالاهای خود با ارزان ترین قیمت و در کوتاه ترین زمان ممکن جایگاه و اعتبار بسیار ویژه ای در نزد مشتریان کسب کرده است. بنابراین متقاضیان فروش قطعات لیفتراک کوماتسو و... اصل در تمامی برندهای معتبر و مطرح دنیا با مراجعه به سایت فروشگاهی ایران هیدرولیک مرکزی می توانند، محصولات مورد نظر خود را انتخاب و مراحل ثبت سفارش و خرید آن ها را تکمیل نمایند.

 شرکت ایران هیدرولیک مرکزی

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن: 02155459038 | 02155459022

موبایل: 09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 238
نمایش همه
علاقه مندی ها ()