کمپانی بزرگ نیوهلند که همانند یک شرکت چندملیتی در کشورهای آمریکا، ژاپن و اروپا در زمینه طراحی و تولید انواع بیل مکانیکی و دیگر ماشین آلات سنگین فعالیت می کند، با عرضه و پخش تمامی قطعات و لوازم یدکی بیل بکهو نیوهلند در تمامی مدل ها و سری های ساخت همواره پشتیبانی قدرتمند خود را از تولیداتش به متقاضیان این برند معتبر اثبات کرده است. این مجموعه تولیدی همواره با بهینه تر کردن لوازم یدکی بیل بکهو نیوهلند و همین طور افزایش قابلیت های کاربردی آن در تلاش است، توجه متقاضیان را در سراسر دنیا جلب نماید و اعتبار و جایگاه ویژه ای را از آن خود نماید. بیل مکانیکی نیوهلند از غول پیکرترین ماشین آلات راهسازی و عمران است که در سری ها و ظرفیت های مختلف و در دو نوع بیل مکانیکی چرخ زنجیری و چرخ لاستیکی  طراحی و تولید می شوند که در محیط های صنعتی متفاوت مورد استفاده قرار می گیرند و نوع لوازم یدکی بیل مکانیکی بکهو نیوهلند در هر کدام از آن ها متفاوت است. قیمت لوازم یدکی بیل بکهو نیوهلند نیز مانند تمامی ماشین آلات صنعتی و محصولات تولیدی برحسب پارامتر های بسیاری از جمله کیفیت تولید، نوع قطعه، ابعاد و اندازه و نوع متریال مصرفی محاسبه و تعیین می شود، و به راحتی می توان این قطعات را از مراکز رسمی و معتبر فروش لوازم یدکی بیل بکهو نیوهلند مانند مجموعه معتبر ایران هیدرولیک مرکزی به صورت بی واسطه و با مناسب ترین قیمت خریداری کرد.

خرید لوازم یدکی بیل بکهو نیوهلند

انواع لوازم یدکی بیل بکهو نیوهلند در سری های مختلف تولید آن از نظر بهینه تر شدن و نوع طراحی قطعات با یکدیگر تفاوت دارند برای مثال می توان به تغییرات چشمگیر  سیستم هیدرولیک، سیستم برق، قطعات جلوبندی، نوع بابکت، چکش پنتوماتیکی، موتورهای دیزلی و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد، که متناسب با پیشرفت تکنولوژی، در حال به روزرسانی و بهینه تر شدن هستند. خرید لوازم یدکی بیل بکهو نیوهلند در تمامی مدل ها و ظرفیت ها از طریق مراکز فروش معتبر و نمایندگی های این برند اروپایی امکان پذیر است، در این مراکز می توان انواع لوازم یدکی بیل بکهو نیوهلند را با اطمینان از صحت و سلامت کالا خریداری کرد و مورد استفاده قرار داد.

فروش لوازم یدکی بیل بکهو نیوهلند اصل

فروشگاه آنلاین ایران هیدرولیک مرکزی از فعال ترین و خوشنام ترین مجموعه های واردات و فروش لوازم یدکی بیل مکانیکی اصل با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت می باشد، که تمامی قطعات سفارشی متقاضیان را با بهترین بسته بندی و در کوتاه ترین زمان ممکن همراه با گارانتی اصالت کالا به سراسر کشور ارسال می کند و در طول دو دهه فعالیت مستمر خود در این صنعت خدماتی توانسته اعتبار و جایگاه ویژه ای را از آن خود نماید. متقاضیان خرید لوازم یدکی بیل بکهو نیوهلند با مراجعه به سایت فروشگاهی ایران هیدرولیک مرکزی می توانند به راحتی  قطعات مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش دهند.

 شرکت ایران هیدرولیک مرکزی

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن: 02155459038 | 02155459022

موبایل: 09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 335
نمایش همه
علاقه مندی ها ()