کمپانی نیوهلند یکی از به روز ترین و قدرتمندترین صنایع سازنده انواع ماشین آلات کشاورزی، مهندسی و راهسازی است، که مدام در حال توسعه خطوط تولید خود می باشد و با عرضه مستمر انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی نیوهلند در تمامی مدل ها و ظرفیت ها توانسته اعتبار و جایگاه بسیار بالایی را در صنعت ماشین سازی در کلاس های جهانی از آن خود نماید. برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان این مجموعه بزرگ صنعتی در بیش از 10 کشور دنیا کارخانه های تولید ماشین آلات راهسازی و لوازم یدکی بیل مکانیکی نیوهلند را برپا کرده است. بیل مکانیکی نیوهلند تمامی فعالیت های عمرانی و حفاری را از قبیل از قبیل گود برداری، جابجایی مواد و مصالح سنگین، حفر کانال ها، برش سنگ ها با استفاده از چکش مکانیکی، خاکبرداری و غیره را با دقتی بسیار بالاتر از انواع لودرها انجام می دهد. قیمت خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی نیوهلند بسته به مدل و ظرفیت ماشین ها و همین طور فناوری ها و متریالی که صرف تولید آن ها شده است با یکدیگر تفاوت هایی دارند، به عنوان مثال از جدیدترین تولیدات این کمپانی می توان به بیل مکانیکی سری 215 اشاره کرد که با قابلیت هایی همچون مصرف سوخت پایین، کنترل سریع و قدرتمند سیستم هیدرولیک کارآمدتر طراحی و تولید شده و بالطبع لوازم یدکی بیل مکانیکی نیوهلند نیز در آن بهینه تر شده اند، و قیمت خرید آنان نیز قدری بالاتر می باشد.

خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی نیوهلند ارزان

انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی نیوهلند را نظیر بابکت، چکش پنتوماتیکی، واشر و گسکت، قطعات جلوبندی، قطعات زیربندی، سیستم هیدرولیک، چرخ ها، کابین و غیره را در تمامی سری های ساخت این برند آمریکایی از قدیمی ترین تا جدیدترین آن ها توسط این کمپانی قدرتمند تولید و به سراسر دنیا عرضه می شود، که گواهی بر ماندگاری و دوام این ماشین آلات دقیق مهندسی و راهسازی می باشد.  متقاضیان خرید قطعات بیل مکانیکی نیوهلند ارزان قیمت و باکیفیت با مراجعه به نمایندگی آنلاین ایران هیدرولیک مرکزی از هر کجای کشور می توانند قطعات اصلی و مورد نیاز خود را همراه با گارانتی اصالت کالا سفارش دهند و در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرند.

فروش آنلاین لوازم یدکی بیل مکانیکی نیوهلند

مجموعه معتبر ایران هیدرولیک مرکزی با بیش از 20 سال فعالیت مستمر و درخشان در زمینه فروش آنلاین لوازم یدکی بیل مکانیکی نیوهلند اصل در بالاترین کیفیت و با مناسب ترین قیمت توانسته اعتماد خریداران را جلب نماید و به یکی از بزرگترین قطب های تأمین کننده قطعات ماشین آلات سنگین در تمامی برندهای داخلی و خارجی تبدیل شود. متقاضیان خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی نیوهلند با مراجعه به سایت اینترنتی ایران هیدرولیک مرکزی می توانند قطعات مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش دهند، تا این مجموعه معتبر سفارشات آنان را در کوتاه ترین زمان ممکن و همراه با گارانتی اصالت کالا آماده و ارسال نماید.

 شرکت ایران هیدرولیک مرکزی

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن: 02155459038 | 02155459022

موبایل: 09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 266
نمایش همه
علاقه مندی ها ()