بیل مکانیکی هپکو در کنار ماشین آلات سنگین راهسازی قرار می گیرد که در پروژه های عمرانی با دقت بسیار بالا بیشترین کاربرد را دارد و اغلب جایگزین خوبی برای لودرها می باشد، به همین دلیل همواره توصیه می شود لوازم یدکی بیل مکانیکی هپکو را به صورت دوره ای و مشخص چک کرده تا در صورت فرسایش و خرابی قطعات آن به موقع نسبت به تعویض و خرید قطعات یدکی جدید اقدام کرد. هپکو از معتبرترین صنایع سازنده ماشین آلات راهسازی و مکانیکی در اراک است، که مانند دیگر برندهایی نظیر کاترپیلار، دوسان، ولوو و غیره تمامی ماشین آلات خود را به همراه لوازم یدکی بیل مکانیکی هپکو در بازارهای داخلی و برخی بازارهای خارجی از طریق نمایندگی های معتبر خود پخش می کند، تا دوام و خدمات پشتیبانی معتبر خود را به دارندگان این ماشین آلات به اثبات برساند. لوازم یدکی بیل مکانیکی هپکو نیز مانند تمامی قطعات مصرفی ماشین آلات سنگین راهسازی در برندهای معتیر و مطرح داخلی و خارجی در اثر اصطحکاک بسیار بالای قطعات در حین انجام فعالیت های عمرانی و راهسازی به مرور فرسوده می شوند و خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی هپکو  اصل و باکیفیت برای دارندگان این برند خوشنام داخلی در الویت قرار می گیرد، زیرا به دلیل نقش کلیدی این ماشین آلات در عمران خرابی آن ها پروژه ها را با اختلال و وقفه مواجه می کند، و برای تیم پروژه خسارات مالی را به همراه خواهد داشت.

قیمت لوازم یدکی بیل مکانیکی هپکو

قیمت لوازم یدکی بیل مکانیکی هپکو و هزینه های تعمیر و نگهداری ماشین آلات این برند خوشنام داخلی بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر از ماشین آلات خارجی مانند کوماتسو، دوسان، ولوو، کاترپیلار و غیره می باشد، که از مهمترین دلایل آن می توان به هزینه های سنگین واردات و حمل و نقل این قطعات و افزایش نرخ ارز اشاره کرد. البته پارامترهایی مانند برند سازنده، نوع قطعه، کیفیت تولید، متریال مصرفی و ابعاد و اندازه قطعه مصرفی و بسیاری موارد دیگر نیز در تعیین قیمت لوازم یدکی بیل مکانیکی هپکو تاثیر مستقیم دارند که نمی توان آن ها را نادیده گرفت. نمایندگی معتبر و آنلاین ایران هیدرولیک مرکزی از خوشنام ترین و معتبرترین مراکز فروش لوازم یدکی ماشین آلات سنگین می باشد، که تمامی قطعات یدکی ماشین آلات سنگین را همراه با گارانتی اصالت کالا به سراسر کشور ارسال می کند.

 فروش لوازم یدکی بیل مکانیکی هپکو

فروشگاه معتبر ایران هیدرولیک مرکزی از معتبرترین مراکز فروش لوازم یدکی یدکی بیل مکانیکی کوماتسو و دیگر ماشین آلات سنگین راهسازی با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت می باشد، که  تمامی سفارشات مشتریان را در کوتاه ترین زمان ممکن و همراه با گارانتی اصالت کالا به سراسر کشور ارسال می کند. متقاضیان خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی هپکو با مراجعه به سایت فروشگاهی مجموعه ایران هیدرولیک مصرفی می توانند تمامی قطعات ریز و درشت بیل مکانیکی هپکو را نظیر تسمه، ناخن، بابکت، چرخ لاستیکی و حتی واشرها  را در سایزهای مختلف با مناسب ترین قیمت خریداری کرد و از سراسر کشور تحویل گرفت.

 شرکت ایران هیدرولیک مرکزی

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن: 02155459038 | 02155459022

موبایل: 09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 306
نمایش همه
علاقه مندی ها ()