کمپانی معتبر ولوو از قدیمی ترین صنایع تولید کننده ماشین آلات حفاری و عمرانی در دنیا است که در اغلب پروژه های راهسازی و زیربنایی می توان انواع بیل مکانیکی، جرثقیل و لودر آن را مشاده کرد. قطعات بیل مکانیکی ولوو به دلیل فعالیت بی وفقه و مدام این ماشین و همین طور گرما و اصطحکاک بالا به مرور مستهلک شده و نیاز به تعمیر و یا تعویض پیدا می کنند، که کاملا بدیهی است و معمولا در تمامی برندهای معتبر دنیا، روند تعویض قطعات بیل مکانیکی ولوو ، کاترپیلار، هیوندا و غیره دیر یا زود اتفاق می افتد، و دارندگان ماشین آلات سنگین به این موارد واقف هستند. بیل مکانیکی ولو در انواع چرخ زنجیری و چرخ لاستیکی به بازارهای جهانی عرضه شده اند که شرایط و موقعیت کار با هرکدام از آن ها نیز متفاوت می باشد، و هر کدام از آن ها دارای تعداد زیادی زیرمجموعه هستند که از نظر مدل و ظرفیت تفاوت هایی با یکدیگر دارند، بنابراین برای خرید قطعات بیل مکانیکی ولوو در ابتدا باید نوع و مدل این ماشین آلات را مشخص کرد، و سپس از مراکز معتبر و شعب نمایندگی این برند خوشنام اروپایی مانند مجموعه فروشگاهی ایران هیدرولیک مرکزی قطعات بیل مکانیکی ولوو را با مناسب ترین قیمت و همراه با گواهینامه اصالت کالا خریداری کرد.

انواع قطعات بیل مکانیکی ولوو

بیل مکانیکی ولوو از دقیق ترین ابزارهای حفاری در پروژه های عمرانی است که دامنه عملکردی بسیار بالایی دارد و در برخی از پروژه ها با ایجاد برخی تغییرات بر روی انواع قطعات بیل مکانیکی ولوو می توان قابلیت و کارایی این ماشین آلات را تغییر داد، برای مثال می توان به جایگزینی چکش هیدرولیکی یا پنتوماتیکی با بابکت اشاره کرد، که امکان خرد کردن و شکستن اجسام و سنگ ها را برای اپراتورها فراهم می کند.  بابکت، چرخ و زنجیر، قطعات جلوبندی، واشر و گسکت، سیستم هیدرولیک، زیبندی، قطعات موتوری  و غیره  از جمله قطعات بیل مکانیکی ولوو هستند که به راحتی می توان آن ها را از مراکز معتبر خریداری کرد و مورد استفاده قرار داد. قیمت قطعات بیل مکانیکی ولو نیز مانند تمامی ماشین آلات راهسازی برحسب نوع قطعه، متریال مصرفی، کیفیت تولید و سایز و مدل ماشین محاسبه و تعیین می شود، که البته در مراکز معتبر و نمایندگی های این کمپانی سوئدی مانند فروشگاه آنلاین ایران هیدرولیک مرکزی بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر می باشد.

 فروش قطعات بیل مکانیکی ولوو اصل

مجموعه معتبر فروشگاهی ایران هیدرولیک مرکزی با عرضه و فروش قطعات بیل مکانیکی برند ولوو اصل با مناسب ترین قیمت توانسته اعتبار و جایگاه ویژه ای در نزد مخاطبان انواع لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی با برندهای داخلی و خارجی کسب نماید. متقاضیان خرید قطعات بیل مکانیکی ولوو ارزان قیمت و با کیفیت با مراجعه به سایت فروشگاهی این مرکز می توانند محصولات مورد نظر خود را به صورت آنلاین سفارش دهند، و در کوتاه ترین زمان ممکن از سراسر کشور تحویل بگیرند.

 

 شرکت ایران هیدرولیک مرکزی

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن: 02155459038 | 02155459022

موبایل: 09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 312
نمایش همه
علاقه مندی ها ()