کمپانی هیتاچی از بزرگترین تولیدکنندگان ماشین آلات کشاورزی، راهسازی و عمرانی در ژاپن و شهر توکیو است، که با بیش از یک قرن فعالیت مستمر و تولید انواع قطعات بیل مکانیکی هیتاچی، پشتیبانی دائمی خود را از تمامی محصولاتش به اثبات رسانده و در کلاس های جهانی جایگاه و اعتبار ویژه ای را به خود اختصاص داده است. بیل مکانیکی هیتاچی  در دو نوع چرخ زنجیری و چرخ لاستیکی طراحی و تولید می شود، که هر کدام از آن ها کاربردهای خاصی دارد، و انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی هیتاچی در قسمت جلوبندی و سیستم تعلیق خودرو در هرکدام از آن ها تفاوت هایی با یکدیگر دارند، که این تفاوت ها در کارایی این نوع از ماشین آلات نیز تاثیر بسیار بالایی دارند. هیتاچی از بزرگترین کمپانی های سازنده ماشین آلات عمرانی در ژاپن است که همگام با پیشرفت تکنولوژی و فناوری روز دنیا در حال توسعه و به روز کرد ماشین آلات خود می باشد، که همگام با نوع و طراحی قطعات بیل مکانیکی هیتاچی نیز تغییر می کند و ابعادی بهینه تر به خود می گیرد. بنابراین سری ساخت، نوع قطعه، متریال مصرفی و ابعاد و اندازه قطعات از جمله موارد بسیار مهم در تعیین قیمت قطعات بیل مکانیکی هیتاچی می باشد، که توسط کمپانی سازنده مشخص می شود و که در کشورهای مختلف بسته به نوع هزینه های حمل و نقل و گمرک قدری نوسان دارد. خرید قطعات بیل مکانیکی هیتاچی را ارزان انجام دهید.

انواع قطعات بیل مکانیکی هیتاچی

بیل مکانیکی هیتاچی از پرکاربردترین ماشین آلات راهسازی است، که در تمامی عملیات عمرانی، حفاری، گودبرداری، جابجایی مواد و مصالح سنگین و غیره کاربرد دارد و دقت آن نسبت به دیگر ماشین آلات راهسازی بسیار بالاتر است.  انواع قطعات بیل مکانیکی هیتاچی از قبیل رادیاتور، گیربکس، انواع ناخن، بابکت، شاتون، تیغه گوشه، دیفرانسیل، جک بالابر و غیره مانند دیگر ماشین آلات سنگین راهسازی به دلیل اصطحکاک بسیار بالا در معرض ساییدگی و شکستگی قرار دارند و برای تأمین قطعات باکیفیت و اصل این برند ژاپنی باید به سراغ عاملین فروش و مراکز معتبر واردات قطعات بیل مکانیکی هیتاچی مانند فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی مراجعه کرد، و این قطعات را با مناسب ترین قیمت و ضمانت اصالت کالا خریداری کرد.

فروش قطعات بیل مکانیکی هیتاچی اصل

فروش قطعات بیل مکانیکی هیتاچی اصل و باکیفیت تنها از طریق مراکز معتبر و آنلاین این برند معتبر ژاپنی در سراسر دنیا امکان پذیر است، البته این برند ژاپنی در کشور ما نمایندگی معتبر ندارد و تنها می توان انواع قطعات مورد نیاز خود را از طریق  مجموعه های بسیار زیادی که در زمینه واردات و فروش انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی هیتاچی فعالیت می کنند، تهیه کرد. مجموعه معتبر ایران هیدرولیک مرکزی از خوشنام ترین و فعال ترین مراکز واردات و فروش آنلات قطعات بیل مکانیکی هیتاچی با ارزان ترین قیمت و گارانتی اصالت کالا می باشد، که در طول بیست سال فعالیت مستمر خود توانسته با ارسال فوری و مطمئن کالا رضایت و اعتماد تمامی دارندگان این ماشین آلات ژاپنی را کسب نماید.

 شرکت ایران هیدرولیک مرکزی

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن: 02155459038 | 02155459022

موبایل: 09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 298
نمایش همه
علاقه مندی ها ()