چاپ پوستر دیواری از جدیدترین متدهای طراحی داخلی ساختمان است، که برای دکورهای اختصاصی و ویژه مورد استفاده قرار می گیرد، و اغلب می توان نمونه های آن را در اتاق خواب کودکان یا مجموعه های بزرگ اقتصادی مشاهده کرد، که بیشتر جنبه تبلیغاتی برای افزایش پرستیژ دفتر کار دارد، و می توان گفت یک روش موفق در جذب مشتری می باشد. با افزایش کیفیت انواع دستگاه های چاپی و پیشرفت های انواع دستگاه های چاپ دیجیتال و سابلیمیشن، کیفیت  چاپ انواع پوستر دیواری به طرز غیر قابل باوری بالا رفت، و این محصولات بسیار بیشتر از گذشته مورد استقبال مشتریان قرار گرفتند، زیرا کیفیت، دوام، وضوح تصاویر و غیره در آن ها به مراتب بالا رفت. چاپ پوستر دیواری سه بعدی برای برخی از قسمت های ساختمان، که بیشتر در معرض دید هستند و به اعتقاد دکوراتورها نقاط کانونی ساختمان می باشد، نظیر پشت تلویزیون، مبل، اتاق خواب، لابی و غیره بسیار بسیار متداول شده است، و همواره مشتریان تمایل دارند با استفاده از طراحی های خاص که متناسب با هارمونی و سبک طراحی داخلی ساختمان می باشد، یک فضای ایده آل را طراحی نمایند.

در چاپ پوستر دیواری کلاسیک و ایرانی سه بعدی و ساده از تصاویر زیبای طبیعت، منظره، اسپرت، انیمیشن استفاده می شود، البته سبک های طراحی را نمی توان نادیده گرفت، که سبب شده بتوان با استفاده از آن ها یک پوستر دیواری هماهنگ و متوازن با سبک طراحی و دکور ساختمان بتوان خریداری کرد. مجموعه معتبر و محبوب دکورآفیس با سالها تجربه در زمینه چاپ پوستر دیواری در طرح های آماده و سفارشی توانسته اعتماد و رضایت خریداران را جلب نماید و در شمار برترین شرکت های طراحی و چاپ کاغذ دیواری سه بعدی قرار گرفته است.

مجموعه معتبر دکورآفیس از خوشنام ترین و محبوبترین مراکز چاپ پوستر دیواری سه بعدی و زیبا در سبک ها و طراحی های اختصاصی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت می باشد، که اعتبار بسیار بالایی در میان دیگر شرکت های طراحی و پخش پوستر دیواری دارد.

فروشگاه دکور آفیس

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 381
نمایش همه
علاقه مندی ها ()