کپسول آتش نشانی از جمله وسایل خاموش کنندۀ قابل حمل می باشد که امکان استفاده از آن را در مکان های مختلف برای افراد امکان پذیر می سازد. خرید و فروش کپسول آتش نشانی نیز به دلیل مزایای عمده ای که دارد، به عموم مردم توصیه می شود ساختمان های مسکونی و غیر مسکونی خود را مجهز به کپسول آتش نشانی نمایند. در واقع با خرید کپسول آتش نشانی و در دسترس بودن آن در محیط می تواند به شما کمک کند از انتشار و گسترش آتش سوزی جلوگیری کنید.

برای خرید انواع کپسول آتش نشانی می توانید با کارشناسان مرکز خدمات ایمنی آتش گریز تهران تماس حاصل نمائید. بدین وسیله شما متناسب با نوع مواد اشتعال زایی که در پیرامون خود دارید، نوع کپسول آتش نشانی را خریداری کنید که پاسخگوی نیاز شما باشد.

معرفی انواع کپسول آتش نشانی

انواع کپسول آتش نشانی با محتویات مختلف شارژ و در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته می شود. کپسول آتش نشانی آب و گاز، کپسول آتش نشانی پودر و گاز، کپسول آتش نشانی هالوژن، کپسول آتش نشانی بیوورسال و ... برخی از انواع کپسول های اطفاء حریق هستند که دارای محتویات متفاوتی هستند. از این رو متناسب با نوع مواد اشعال زا هر کدام از آنها مورد استفاده قرار گرفته می شود.

به عنوان مثال شرکت ها و پالایشگاه های نفت و گاز، پیشنهاد می شود، خرید کپسول آتش نشانی با محتویات مایعات و گاز را در اختیار داشته باشند چون پاسخگوی نیاز همان شرایط خواهد بود. همچنین برای ساختمان های اداری و تجاری و مسکونی که مواد اشتعال زای شیمیایی و نفتی در اختیار ندارند، می توانند از خرید کپسول آتش نشانی پودر و گاز بهره گیرند.

خدمات ایمنی آتش گریز تهران یکی از مراکز بزرگ و معتبری است که در تهران فعالیت حرفه ای خود را آغاز نموده و علاوه بر فروش کپسول های آتش نشانی، خدمات شارژ کپسول را نیز به مشتریان ارائه می دهد.

خدمات ایمنی آتش گریز تهران

آدرس: حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09127329355 - 09120732013 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 420
نمایش همه
علاقه مندی ها ()