قطعات فلزی بسیاری وجود دارد که در صنایع مختلف از آن استفاده می گردد. قوطی یکی از قطعاتی است که در بخش های مختلفی از آن استفاده می شود. به طور کلی پروفیل ها در انواع مختلفی می باشند که هر یک دارای شکل و اندازه ی متفاوتی می باشند. این قطعه ی فلزی توخالی است و کاربرد های فراوانی دارد. این قطعات در انواع مختلفی از نظر سطح مقطع وجود دارند که عبارتند از مستطیل، دایره، مربع. قیمت قوطی با توجه به مدل و  اندازه می تواند متفاوت باشد. در بازار برخی نام قوطی را به نام پروفیل فلزی می شناسند. در حقیقت قوطی نوعی از پروفیل ها به حساب می آید. فروشگاه میران آهن از فروشندگان بزرگ قوطی در کشورمان است. این مرکز با خدمات دهی عالی خود و در نظر گرفتن کمترین قیمت انواع قوطی رضایت مشتریانش را به خود جلب نموده است.

از استفاده های قوطی فلزی، می توان به ساخت خرپایی و سوله اشاره کرد اما کاربرد قوطی فلزی کاربرد گسترده تری دارد و در ساخت و  ساز ها استفاده ی زیادی را از آن مشاهده می کنیم. در صنایعی از قبیل حمل و نقل، خودروسازی، لوازم پزشکی، لوازم خانگی و ساختمان سازی و.... از قوطی ها استفاده می شود.

 قوطی ها در ابعاد مختلفی در بازار عرضه می شوند که معمولا در طول های 6 یا 12 متری به فروش می رسند. همچنین این قوطی ها دارای قطر و ضخامت مختلفی دارند بنابراین قیمت قوطی می تواند بسیار متفاوت باشد. در صنعت درب و پنجره سازی استفاده ی بسیاری از قوطی های فلزی مشاهده می شود. این پروفیل های توخالی در جنس های استیل، آهنی و آلومینیومی در بازار به فروش می رسند. یکی از پر کاربرد ترین این قوطی ها، قوطی آهنی می باشد. برای اطلاع از قیمت خرید پروفیل و سایر محصولات فلزی به سایت این مرکز مراجعه کنید و انواع قطعات مورد نظر را با قیمت های مناسب خریداری نمایید .

ساخت قوطی ها به صورت نورد سرد انجام می گیرد. در واقع ساخت قوطی  با استفاده از ورق صورت می گیرد که ورق به قطعات کوچک تر تقسیم می شود و سپس با ورود به دستگاه فرم دهنده به شکل قوطی درمی آید و در سایز های مختلف تولید می گردد. قیمت قوطی در مراکز مختلف، متفاوت است بنابراین برای خرید این قطعه با قیمت مناسب به فروشگاه میران آهن مراجعه کنید. این مرکز امکان خرید اینترنتی را برای مشتریان خود ایجاد نموده است که می توانند به راحتی خرید خود را انجام دهند. بازرگانی میران آهن همواره در تلاش بوده تا با در نظر گرفتن قیمت های مناسب و سود کم بتواند موجب رضایتمندی مشتریانش شود و بتواند مشتریانی دائمی را داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

بازرگانی میران آهن

ایمیل: info@miranahan.com

تلفن همراه: 09121081057

تلفن تماس: 02166670609 - 02166674482 - 02166674483

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 513
نمایش همه
علاقه مندی ها ()