لوازم یدکی غلطک شامل انواع قطعات ریز و درشت می باشد که به منظور متراک سازی سطوح خاک و آسفالت به کار برده می شود. با توجه به تنوع ماشین غلطک ساخته شده از سوی شرکت های معتبر سازندۀ ماشین آلات سنگین، انواع لوازم یدکی غلطک تأمین و یا تولید می شوند. بدین وسیله پیمانکاران می توانند متناسب با موقعیت و تأمین قطعات غلطک آسیب دیده، بتوانند با قیمت مناسب و اطمینان کامل قطعات اورجینال غلطک را خریداری نموده و جایگزین کنند.

فروشگاه سرویس قطعه با داشتن سال ها فعالیت حرفه ای در زمینۀ تأمین قطعات ماشین آلات سنگین، امکانات لازم برای فروش لوازم یدکی غلطک با برندهای داخلی و خارجی را با قیمت ارزان دارد.

فاکتورهای مهم خرید انواع قطعات غلطک

همانطور که می دانید نکات مهمی در رابطه با خرید و فروش لوازم یدکی غلطک و سایر ماشین آلات سنگین وجود دارد. به عبارتی باید توجه داشته باشید که قطعات اصل خریداری نموده و جایگزین قطعات آسیب دیده نمائید چون می تواند میزان آسیب دیدگی را گسترش دهد.

به طور کلی انواع ماشین غلطک از جمله غلطک ارتعاشی، غلطک پاچه بزی، غلطک های پنوماتیک و غلطک فولادی تولید و در دسترس مجریان پروژه های عمرانی و راهسازی قرار گرفته می شود. بدین وسیله بتوانند متناسب با موقعیت و شرایط حاکم از مناسب ترین نوع غلطک برای اجرای هموارسازی و متراکم سازی سطوح جاده استفاده نمایند. فروش انواع لوازم یدکی غلطک نیز توسط فروشگاه های معتبر عرضه کنندۀ تجهیزات ماشین آلات سنگین به همین علّت می باشد.

نکتۀ مهمی که هنگام خرید لوازم یدکی غلطک کوماتسو ، ساکایی، هام، ولوو، و سایر شرکت های سازنده باید در نظر داشته باشید داشتن کیفیت بالای قطعات می باشد. از این رو فروشگاه سرویس قطعه تلاش کرده در طی سالیان طولانی فعالیت حرف ای مجموعۀ خود، قطعات و لوازم یدکی غلطک اصل تأمین نموده و در اختیار مشتریان قرار دهد.

  فروشگاه سرویس قطعه

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 306
نمایش همه
علاقه مندی ها ()