صندلی یکی از مهم ترین وسیله ها است که به خصوص در محیط های کاری باید به آن اهمیت داده شود.  امروزه تنوع صندلی ها بسیار بالا بوده و می توان انواع مدل ها را تهیه کرد. صندلی ها با توجه به کاربرد های مختلفی تولید می گردند. یک از این صندلی ها، صندلی گردان می باشد. صندلی گردان نوعی از صندلی هایی است که در ادارات بسیار دیده می شود و این صندلی ها به دلیل لوکس بودنشان همواره مورد توجه ادارات قرار گرفته است گرچه در سایر محیط های کاری نیز از این صندلی ها استفاده می گردد. از صندلی گردان برای استراحت مدیر یا پرسنل استفاده می شود. فروشگاه بهسازان چوب از فروشگاه های معتبر در زمینه ی فروش مبلمان و فروش صندلی گردان  می باشد.

 از مشخصه های صندلی های گردان ، راحتی آن ها بوده تا بتوان در زمان های طولانی نیز مورد استفاده قرار گیرد. این صندلی ها دارای تنظیماتی هستند که هر شخص با توجه به قد و وزن بتواند از آن استفاده نماید. در خرید صندلی گردان به جک آن دقت نمایید تا بتواند ارتفاع های مناسبی را داشته باشد تا افراد به راحتی از آن بهره ببرند. 

این صندلی ها معمولا دارای چرخ بوده تا بتوان جابجایی هایی راحت را داشته باشد. پشتی این صندلی ها دارای قابلیت تنظیم است و می توان در درجه های مختلفی آن را مورد استفاده قرار داد. در برخی از انواع صندلی های گردان قابلیت تنظیم دسته ی صندلی وجود دارد که می تواند کاربری را آسان تر نماید. معمولا این صندلی ها از چرم ساخته می شوند تا بتوانند زیبا تر جلوه کنند.

نام دیگر این صندلی ها ، صندلی مدیریتی است. این صندلی ها همان طور که از نامش پیداست برای مدیر ها ساخته شده یعنی از راحتی و کیفیت خوبی برخوردار است تا د زمان های طولانی مشکلی را ایجاد نکند . بسیاری از افراد برای خانه مثلا برای میز کامپیوتر نیز صندلی گردان را خریداری می کنند. برای خرید انواع صندلی می توانید به سایت مراجعه نمایید و انواع متنوع این صندلی ها را مشاهده نمایید.

در یک سازمان مدیر نقش اساسی دارد و تایم زیادی را در آن مرکز معمولا سپری می کند بنابراین بهترین صندلی برای مدیر مشاهده می گردد تا بتواند راحت تر به فعالیت خود بپردازد. کفی این صندلی ها از فوم سرد و یا اسفنج تهیه شده است تا انعطاف خوبی داشته باشد. خرید صندلی گردان را از فروشگاه های معتبر مراجعه کنید. فروشگاه بهسازان چوب انواع صندلی گردان استاندارد و باکیفیت را در وب سایت اختصاصی خود به فروش می رساند. این مرکز با ارائه ی خدمات بسیار عالی توانسته رضایت مشتریان خود را به دست آورد و انواع صندلی گردان را با کیفیت بالا به دست آن ها برساند.

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 600
نمایش همه
علاقه مندی ها ()