دکوراسیون از مهم ترین موارد در زیبایی یک ساختمان است. برای خرید لوازم یک اتاق باید به طور کلی دکوراسیون را در نظر بگیرید.  کمد ها از لوازمی هستند که معمولا در اتاق های خواب از آن استفاده می شود و بسیار کاربردی می باشند . با استفاده از کمد ها ، محفظه ای برای قرار دادن تمام لوازم ضروری و غیر ضروی شامل لباس ها، وسیله های شخصی و... داریم. کمد لباس طوری طراحی شده تا بتوان به خوبی لباس ها را در آن قرار داد که شامل رخت آویز و در صورت دلخواه قفسه ها و کشو ها می باشد که به صورت سفارشی قابل تغییر می باشد. کمد لباس در ابعاد مختلفی به تولید می رسد که دارای طول و عرض و عمق متفاوتی است. کمد ها می توانند در زیبایی دکوراسیون نقش بزرگی داشته باشند، بنابراین استفاده از سبک و طرح هایی که هماهنگی لازم را با سایر وسیله ها داشته باشد بسیار مهم است. کمد ها در سایز هایی بر اساس نیاز افراد خریداری می شوند البته عامل دیگر در انتخاب اندازه در خرید کمد لباس ، فضای  اتاق است امروزه این وسیله در مدل های مدرن و زیبایی تهیه شده که از انواع درب های ریلی در آن استفاده می شود و فضای آن بسیار کاربردی است که مناسب برای اتاق های کوچک تعبیه شده اند. فروشگاه بهسازان چوب از فروشگاه های معتبر در زمینه ی فروش انواع کمد لباس می باشد که محصولاتی باکیفیت بسیار بالا را با قیمت های مناسبی به دست مشتریان خود می رساند.

بحث خلاقیت در خرید کمد لباس بسیار مهم است شما می توانید بر اساس اتاق برای خرید این وسیله تصمیم گیری کنید یعنی در واقع فضایی که می خواهید کمد را قرار دهید را در نظر بگیرید و طبق آن از یک یا دو کمد بهره بگیرید.

کیفیت کمد لباس

کیفیت کمد لباس یکی از اساسی ترین موارد در خرید این وسیله است. به دلیل این که کمد لباس بسیار مورد استفاده قرار می گیرد باید از چوب و متریال بسیار باکیفیتی ساخته شده باشد تا بتواند ماندگاری خوبی را داشته باشد. چوبی که در کمد لباس استفاده می شود می تواند از انواع چوب ها و یا چوب های فشرده باشد که هر یک دارای قیمت های مختلفی می باشند. فروش کمد لباس درب ریلی از طریق سایت این مجموعه انجام می گیرد.

طرح کمد لباس

کمد لباس در طرح های متنوعی وجود دارد که با توجه به سلیقه و اجزای دیگر دکوراسیون باید آن را خریداری کرد مثلا اگر برای کودکان می خواهید کمد لباس را تهیه کنید می توانید از طرح های کودکانه بهره بگیرید و یا برای اتاق های دیگر با توجه به سلیقه ی افراد تعیین طرح کمد لباس انجام می گیرد. فروشگاه بهسازان چوب از فروشندگان بزرگ انواع لوازم چوبی به صورت مستقیم می باشد. 

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 426
نمایش همه
علاقه مندی ها ()