پروفیل استیل با نام قوطی نیز شناخته می شود. از ویژگی های ظاهری پروفیل استیل می توان به سطح مقطع مربع و یا مستطیل شکل با ابعاد مختلف اشاره کرد. خرید و فروش پروفیل استیل نیز همانند سایر محصولات خام استیل چون لوله استیل، میلگرد، ورق و غیره با گریدهای رایج 304، 201 و غیره صورت می گیرد چون هر کدام از آنها دارای یک سری ویژگی های خاص و کاربردی هستند. بنابراین افرادی که برای ساخت ماشین آلات مختلف و یا سازه های ساختمانی از مزایای قوطی و یا پروفیل استیل استفاده می کنند، باید آگاهی کامل نسبت به مشخصات ساختاری این نوع قطعات فولادی داشته باشند. خرید پروفیل استیل را از طریق سایت با کیفیت های بسیار بالا انجام دهید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از کاربردهای هر کدام از محصولات استیل می توانید با واحد فروش فروشگاه الف استیل تماس حاصل نمائید.

ویژگی های پروفیل استیل

به طور معمول پروفیل استیل گرید 304 در امور ساخت و ساز تجهیزات فولادی که تماس مستقیم و بیشتری با رطوبت دارند چون این نوع استیل مقاومت بالایی در برایر رطوبت و زنگ زدگی دارد. به این ترتیب می توانید شاهد کاربرد این نوع قوطی استیل در پروژه های ساخت و ساز و همچنین دستگاه های استیل که در فضای باز مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

پروفیل استیل گرید 201 نیز در ساخت تجهیزات دکوراسیون داخلی و وسایل تزئینی به کار برده می شود که از نظر قیمت نسبت به پروفیل گرید 304، ارزان می باشد. توجه داشته باشید که انتخاب نوع قطعات فلزی که در ساخت تجهیزات استیل به کار برده می شوند، باید از کیفیت بالا برخوردار باشند تا نسبت به عوامل محیطی چون حرارت و رطوبت مقاومت بالایی داشته باشند.

نرده های پنجره و پله، نرده های درب ساختمان، وسایل تزئینی و دکوراتیو برخی از کاربردهای عمدۀ پروفیل های استیل است که با گریدهای متفاوت توسط شرکت های معتبر تأمین کنندۀ متریال خام فولادی، قابل تأمین می باشد.

پروفیل استیل دکوراتیو جزء یکی از پروفیل های استیل سبک است که به منظور ساخت قسمت های مختلف تجهیزات دکوراتیو به کار برده می شوند. کاربرد این نوع پروفیل به دلیل ویژگی های ساختاری است که مرتبط به زیبایی ظاهری پروفیل می شود و از وزن سبک برخوردار می باشد. در نتیجه به سهولت می توان برای ساخت وسایل دکوری استفاده کرد و از ویژگی جوش پذیری عالی برخوردار می باشد. خرید نبشی استیل را ارزان از فروشگاه الف استیل انجام دهید.

لیست قیمت پروفیل استیل

برای دریافت لیست قیمت پروفیل استیل می توانید به صورت تلفنی و یا اینترنتی از مراکز فروش معتبر در حوزۀ پخش تجهیزات و ملزومات استیل صنایع فعالیت دارند، ارتباط برقرار کنید.

فروشگاه الف استیل نیز به عنوان یکی از مراکز فروش با سابقه در عرصۀ تأمین و فروش انواع پروفیل استیل، میلگرد استیل، ورق های استیل، اتصالات استیل و سایر ملزومات استیل صنایع با گریدهای مختلف و کاربردی در سراسر کشور می باشد.

 

فروشگاه الف استیل 

آدرس  :  تهران، بزرگراه فتح، كيلومتر4، مركز تجارت استيل ايران، پلاك 179

ایمیل  :  info@alefsteel.com

شماره تماس : 09124236636    تلفن : 66391520(021)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 490
نمایش همه
علاقه مندی ها ()