عایق الاستومری از جمله تجهیزاتی است که در جهت امور عایق صنعتی مورد استفاده قرار گرفته می شود. کشف عایق الاستومری در اوایل دهۀ 1900 میلادی در جهان گسترش پیدا کرد و تأثیرات فراوانی در صنعت عایق ایجاد نمود. این نوع عایق از نظر ساختاری از مقاومت بالایی برخوردار می باشد که در برابر نفوذ رطوبت بسیار مستحکم می باشد و به همین جهت برای امور عایق حرارتی مورد استفاده قرار گرفته می شود. ساختار عایق های الاستومری به صورت سلولی است که موجب افزایش مقاومت پذیری آن در برابر نفوذ رطوبت و مایعات همجوار خود می شود. در واقع ساختار اصلی عایق رولی متشکل از مواد ریز و درشتی است که حالت الاسیته دارد و مقاومت بالایی در برابر حرارت و رطوبت را از خود نشان می دهد. برای خرید عایق الاستومری به سایت مراجعه کنید.

خرید عایق الاستومری

معمولاً خرید عایق الاستومری در صنعت رایج می باشد و مصارف گوناگونی دارد. لذا متناسب با محل قرارگیری عایق رولی، ضخامت آن را مشخص می کنند. از ویژگی های قابل توجه اجرای عایق های الاستومری، می توان به عملکرد پایدار آن در برابر انرژی های پیرامون خود اشاره نمود. در نتیجه برای مدت زمان طولانی، باعث ثبات انرژی حرارتی پیرامون محل نصب عایق می گردد. نصب فوم عایق الاستومری که ساختار سلولی دارد، زمینه را برای به حداقل رساندن نفوذ پذیری آب فراهم می کند و بدین وسیله مانع از نفوذ مایعات به داخل سیستم های سرمایشی و گرمایشی می شود.

بیشترین کاربرد مصرف عایق الاستومری هنگام احداث سیستم های تأسیساتی می باشد. در نتیجه بدین وسیله بتوانند میزان درصد رطوبت و حرارت محیط را تحت کنترل داشته باشند و از نفوذ رطوبت به داخل سیستم جلوگیری کنند و حرارت داخل سیستم را پایدار نگه دارند.

مواد تشکیل دهندۀ اصلی عایق های الاستومری عبارتند از: مخلوط مواد لاستیک مصنوعی (لاستیک بوتادین نیتریل (NBR)، مونومر اتیلن، پروپیلن دیین (EPDM))، مواد وینیل کلرید (PVC) و مواد کف کنندۀ شیمیاییمی باشند که تأثیر بسزایی در عملکرد و پایداری خواص عایق های رولی می شود. برای اطلاع از فروش عایق رولی به سایت مراجعه کنید.

فروش عایق الاستومری

هدف از فروش عایق الاستومری، برای ایجاد پایداری در حرارت و رطوبت دمای محیط مورد نظر دارد. لذا بدین وسیله از نفوذ سرما و گرما در سیستم های تأسیساتی سرمایشی و گرمایشی جلوگیری می شود و به میزان قابل توجهی از هدر رفت انرژی های برودتی ممانعت می کند. معمولاً خرید عایق های رولی به منظور عایق نمودن لوله های آب گرم، آب سرد، کانال های تهویه و غیره مورد استفاده قرار گرفته می شود. کاربرد عایق الاستومری به هیچ عنوان محدودیت مکانی ندارد و برای مکان های مختلفی که قرار است اتصالات لوله کشی آب گرم و سرد از آنجا بگذرد، می توان از مزایای عایق های رولی استفاده نمود. به عبارتی مصرف و کاربرد عایق های الاستومری در صنعت ساختمان سازی و احداث سیستم های تأسیسات و کانال کشی تهویه به وفور مشاهده می شود. البته مصارف صنعتی نیز دارد که می توان به کاربرد عایق ها در راه اندازی سیستم های خطوط لوله کشی کارخانجات اشاره نمود.

خرید و فروش عایق الاستومری رولی، تحول عظیمی در صنایع مختلف خودروسازی، ساختمان سازی و کارخانجات صنعتی ایجاد نموده است چون به واسطۀ آن می توان به میزان قابل توجهی حجم هدر رفت انرژی های برودتی را به حداقل رساند.

قیمت عایق الاستومری

فروش عایق الاستومری به صورت رولی است. در نتیجه با توجه به میزان مصرف خود، می توانید در ابعاد و ضخامت مورد نیاز خود خریداری نمائید که بسیار ارزان و مقرون به صرفه خواهد بود.

شرکت تهران دما یکی از مجموعه های فعال در حوزۀ ساخت و نصب انواع کانال های کولر و سیستم های تأسیساتی در تهران فعالیت می کند و امکان اجرای عایق الاستومری را برای پایداری انرژی حرارتی و رطوبتی انجام می دهد.

 

آدرس دفتر مرکزی: تهران_خیابان آزادی_خیابان بیست و یک متری جی_ خیابان دامپزشکی_بعد از کوچه ی حسینی_پلاک 931_طبقه دوم

ایمیل: sherkate.tehrandama

مشاوره و فروش:   09125456950    09190888245

شماره تماس واتس آپ شرکت تهران دما آرکا:  09190888245

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 642
نمایش همه
علاقه مندی ها ()