پوستر دیواری از کاربردی ترین متریالی است که به عنوان دیوارپوش بر روی دیوار چسبانده می شود. در گذشته کاغذ دیواری تنها پوشاندۀ دیوار محسوب می شد ولی با پیشرفت تکنولوژی دستگاه های چاپ کاغذ دیواری، انواع کاغذ دیواری سه بعدی را به بازار عرضه نمودند. خرید و فروش پوستر دیواری به دلیل برخوردار از ویژگی های ظاهری و ساختاری در سراسر کشور رونق پیدا کرده است. بنابراین افراد زیادی علاقه مند به نصب پوستر دیواری بر روی اتاق خواب، سالن پذیرایی و اتاق فرزندان خود می باشند. برای چاپ پوستر دیواری از دستگاه های دیجیتالی پیشرفته استفاده شده است که حالت سه بعدی دارد. در واقع از تکنولوژی این دستگاه ها می توان برای تبدیل عکس به پوستر دیواری استفاده نمود. از این رو شاهد فروش انواع پوستر دیواری در طرح و رنگبندی های متنوع می باشیم. برای اطلاع از فروش پوستر دیواری به سایت مراجعه کنید. 

فروش انواع پوستر دیواری

امروزه برای تولید پوستر دیواری از سلیقۀ شخصی، ایده های خلاقانه و گرافیکی و همچنین مناظر طبیعی بکر الهام گرفته می شود. در نتیجه فروش انواع پوستر دیواری متناسب با سلایق مختلف می باشیم. نصب پوستر و کاغذ دیواری به منظور جلوه دادن به نمای دکوراسیون و همچنین پوشش سطح دیوار صورت می گیرد. امروزه افراد زیادی علاقه مند به نصب این محصول بر روی دیوار و یا سقف نمای داخلی ساختمان هستند، تا بدین وسیله بتوانند تغییرات متنوع و زیبایی را در نمای دکوراسیون بوجود آورند.

اگر قصد تغییر در محل زندگی و محیط کاری را دارید، می توانید با پرداخت حداقل هزینه، زیبایی فضای دکوراسیون را چندین برابر نمائید. بدین وسیله می توانید کسالت آور بودن محیط را از بین ببرید و از زیبایی تصاویر چاپ شده بر روی پوستر لذت فراوان ببرید. 

از مزایای قابل توجه محصولات پوستر دیواری، می توان بیان کرد که امکان نصب پوستر دیواری برای تنها قسمتی از فضای دکوراسیون فراهم می باشد. در واقع به تنهایی می توانید پشت میز تلویزیون، تخت خواب، کنار کتابخانه، پشت مبلمان و سایر فضاهای نمای دکوراسیون چسباند و زیبایی فوق العاده ای را ایجاد نمائید. قیمت پوستر دیواری بسیار ارزان تر از  نقاشی ساختمان و خرید تجهیزات دکوراسیون و مبلمان می باشد. از این رو خیلی از افراد علاقه مند به استفاده از پوستر دیواری برای تزئین نمای داخلی سالن نشیمن و اتاق فرزندان خود می باشند.

قابل شستشو بودن و مقاومت بالا در برابر تابش نور خورشید و تنوع طرح از مهمترین ویژگی های پوستر دیواری است که علاقه مندان زیادی در سراسر جهان دارد. کاربرد این نوع دیوارپوش نسبت به سایر محصولات، طرفداران زیادی دارد چون مقرون به صرفه و در عین بسیار زیبا و شکیل می باشد.

پوستر دیواری طرح کودکانه، پوستر دیواری طرح زن، پوسترهای دیواری طرح گل و گیاه، مناظر بکر طبیعت، پوستر دیواری فرشته، پوستر دیواری طرح دریا و کوهستان، پوسترهای دیواری اشکال انتزاعی و ... نمونه ای از انواع پوستر دیواری با طرح های متنوع و جذاب می باشند. بنابراین بر اساس سلیقۀ شخصی و ترکیب رنگ بندی تجهیزات و لوازم خانگی، می توانید طرح و رنگ بندی پوستر دیواری را انتخاب نمائید.

معمولاً چاپ پوستر دیواری بر روی کاغذهایی با پوشش pvc صورت می گیرد که قابلیت شستشو و تمیز کردن با دستمال مرطوب را برای فرد فراهم می کند. معمولاً فروش پوستر دیواری برخلاف کاغذ دیواری به صورت چند تکه ای است که از چسباندن تکه های مختلف در کنار یکدیگر، طرح کلی ایجاد می شود.برای خرید پوستر دیواری کودک به سایت مراجعه کنید. 

قیمت پوستر دیواری به جنس، نوع و طرح پوستر بستگی دارد. بنابراین بر اساس سبک مورد دلخواه خود، می توانید انواع پوستر دیواری مدرن و کلاسیک را در سایزهای متفاوت خریداری نمائید.

فروشگاه اینترنتی دیوار دکور به عنوان یکی از فروشگاه های معتبر در زمینۀ پخش انواع پوستر دیواری فعالیت می کند.

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

تلفن: 33879693

موبایل: 09359450077

شماره کارت بانک صادرات : 0635-1540-6975-6037  به نام حمید رضا رودکی

ایمیل:info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 534
نمایش همه
علاقه مندی ها ()