کمپانی های بزرگ خودروسازی داخلی سالهاست که به دلیل تحریم های شدید بر روی  ورود قطعات خودرو و بالا رفتن نرخ ارز با مشکلات بسیار زیادی مواجه شده اند که سبب بالارفتن قیمت خودرو به طور غیر قابل باوری شده است. فروش اقساطی خودرو یک ایده بسیار هدفمند و موفق می باشد، که به مشتریان کمک می کند تا با حداقل پیش پرداخت به خودروی مورد علاقه خود دسترسی داشته باشند و همچنین این طرح برای فروشندگان نیز مانند یک سرمایه گذاری بلند مدت می باشد، که سالهاست اجرا می شود و طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است و اکنون فروش اقساطی خودرو نیز به علت گرانی بیش از حد قیمت خودرو و کاهش توانایی مردم از خرید وسایل نقلیه رونق بسیار زیادی پیدا کرده است، و بازار خرید و فروش اقساطی خودرو را از یک رکود طولانی نجات داده است.  فروش اقساطی خودرو یک امکان دوباره به تمامی علاقه مندان خرید خودرو های داخلی و خارجی می دهد، تا به صورت شرایطی و ویژه به خودروی مورد علاقه ی خود دسترسی پیدا کنند، البته ناگفته نماند که شرایط ویژه و تسهیلات فروش اقساطی خودرو در شرکت های لیزینگ مختلف بسیار متفاوت می باشد، و مشتریان باید با توجه به نوع پرداختی خود یک شرکت مناسب و معتبر را انتخاب کنند.

تفاوت های پیش فروش و فروش اقساطی خودرو

همان طور که در ابتدا نیز به آن اشاره شد، با افزایش روند قیمت خودروها عده ی بسیار زیادی از مردم از خرید خودرو بازماندند و یا مجبور به خرید خودرو کارکرده و یا تعویض خودرو با مدل های   پایین تر شدند، که طرح های پیش فروش و فروش اقساطی خودرو که از سوی کمپانی های مختلف خودروسازی مطرح می شوند یک امکان بسیار ویژه را برای مشتریان فراهم کرد، تا به انواع خودرو صفر دسترسی پیدا کنند. از مهمترین تفاوت های پیش فروش و فروش اقساطی خودرو می توان به مدت دار بودن تحویل خودرو در طرح پیش فروش  اشاره کرد. در این روش عرضه خودرو که در طول سال به مدت یک یا چند بار به صورت های دوره ای و مناسبتی انجام می شود، می توان خودروی مورد نظر خود را با قیمتی بسیار پایین تر از قیمت واقعی آن در بازار آزاد خریداری کرد، و البته تمام پول خودرو را بعد از قرعه کشی باید واریز نمود، لازم به ذکر است این نوع از عرضه خودرو مختص به کمپانی های داخلی تولید کننده خودرو مانند ایران خودرو و سایپا می باشد. اما در فروش اقساطی خودرو می توان در تمامی مدل های داخلی و خارجی خودروی مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس به صورت شرایطی و در طی اقساط مشخص و زمان بندی شده ای که معمولا در حدود 12 الی 48 ماهه هستند و  بسته به نوع و مدل خودرو تعیین می شود مابقی پول را پرداخت نمود، که شرایط باز پرداخت آن در شرکت های لیزینگی مختلف متفاوت می باشد، از دیگر تفاوت هایی که بین پیش فروش و فروش اقساطی خودرو  وجود دارد می توان به تحویل آنی خودرو اشاره کرد، که سبب محبوبیت فروش اقساطی خودرو در بین مردم شده است.برای اطلاع از قیمت فروش اقساطی سایپا  به سایت مراجعه کنید.

فروش اقساطی خودرو با ارزان ترین قیمت

نمایندگی معتبر و با سابقه مبین خودرو سالهاست که در زمینه فروش اقساطی خودرو با ارزان ترین قیمت  و در تمامی مدل های داخلی و خارجی فعالیت می کنند، و متقاضیان خرید قسطی خودرو با مراجعه به سایت این مجموعه می توانند، از تسهیلات و شرایط نقل و انتقال خودروها اطلاعات کافی را کسب نمایند. سند به نام مشتری و در رهن بانک، خرید خودرو بدون ضامن، حداقل پیش پرداخت و  پرداخت اقساط در بازه زمانی 12 تا 48 ماهه از مهمترین مزایای خرید از نمایندگی مبین خودرو می باشد، که البته با تحویل آنی و یک روزه خودرو پس از انجام مراحل اداری، شرایط و تسهیلات فوق بسیار کامل تر شده است و متقاضیان خرید و فروش خودرو اقساطی به راحتی نمی توانند از این شرکت لیزینگ چشم پوشی کنند.

شرکت مبین خودرو

شعبه مرکزی:

تهران , میدان ونک , خیابان ولیعصر , بالاتر از میرداماد , خیابان یزدان پناه , پلاک ۸۳ , طبقه چهارم  , واحد ۱۶   

شماره تماس :  ۷۰۰۵ ۸۸۸۵ , ۸۸۸۵۷۰۰۴

ایمیل: mobinkhodro@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 426
نمایش همه
علاقه مندی ها ()