در تمامی کشورهای توسعه یافته و یا در حال توسعه فروش خودرو بیشترین درصد معاملات را به خود اختصاص داده است، زیرا با بزرگتر شدن و صنعتی تر شدن شهرها نیاز به حمل و نقل شهری و بین شهری افزایش پیدا می کند و افراد برای سهولت و آسایش بیشتر خود اقدام به خرید خودرو متناسب با بوجه و توان مالی خود می کنند، که علاوه بر آرامش بیشتر و رفاه افراد تاثیر بسیار بالایی در کاهش هزینه های رفت و آمد و مسافرت های بین شهری نیز دارد. اعمال تحریم های شدید بر شرکت های خودرو سازی داخلی و بالارفتن نرخ ارز از مهمترین دلایلی هستند که سبب افزایش یکباره قیمت خودرو در تمامی برندهای داخلی و خارجی شده است، و این روند افزایشی قیمت خرید و فروش خودرو در میزان معاملات و بازار خرید و فروش خودرو آثار مخرب بسیار زیادی به جای گذاشته است، که معمولا دولت ها تلاش می کنند با ارائه تسهیلاتی از قبیل پیش فروش خودرو در ایام و مناسبت های خاص و یا فروش قسطی خودرو به این بازار جانی دوباره ببخشند.

تسهیلات ویژه فروش خودرو

فروش خودرو در سیر صعودی شدن قیمت این محصولات و کاهش توان مردم  برای خرید انواع خودرو های صفر و کارکرده در سراشیبی بدی قرار گرفت که در نهایت منجر به رکود اقتصادی این بازار پر هیاهو و پر رونق می شد، در این میان هلدینگ های خودرو سازی و لیزینگ های مختلف و معتبر برای خروج از این وضعیت طرح های پیش فروش و تسهیلات ویژه فروش اقساطی خودرو را پیشنهاد دادند، که در بازه زمانی بسیار کوتاهی با محبوبیت و استقبال بی سابقه ای همراه شد، زیرا به تمامی اقشار جامعه یک فرصت دیگر برای خرید خودرو داده می شد. از مهمترین مزایای تسهیلات ویژه فروش خودرو می توان به تحویل آنی خودروها پس از انجام مراحل اداری آن ها و همچنین تنظیم سند آنی که به نام مالک خودرو در رهن بانک می باشد اشاره کرد، زیرا در این صورت مشتریان خرید خودرو اقساطی از معتبر بودن قرار داد اطمینان حاصل می کنند، زیرا دیگر طرف قرار داد آن ها شخص یا موسسه نمی باشد. البته از مهمترین مواردی که مشتریان خرید خودرو اقساطی در وهله اول باید مورد توجه قرار دهند می توان به بررسی اعتبار و رسمیت شرکت لیزینگ خودرو می باشد، تا تجربه شیرین یک خرید مناسب را داشته باشند.

قیمت خرید و فروش خودرو

قیمت خودرو در سالهای اخیر با چالش های بسیار بزرگی همراه بوده است که سبب شده تمایل مردم به شرکت در طرح های ویژه پیش فروش و فروش اقساطی خودرو بالاتر رود. قیمت خرید و فروش خودرو  در طرح های فروش بازار آزاد و فروش اقساطی خودرو تفاوت های بسیار زیادی با یکدیگر دارند، و می توان گفت این مبلغ در فروش قسطی خودرو قدری بالاتر است، که از نظر تمامی مشتریان توجیه پذیر است، و از مهمترین دلایل آن می توان به تغییرات ناگهانی قیمت ها  و طولانی بودن دوره بازگشت سرمایه به شرکت های لیزینگ اشاره کرد، که به راحتی مشتریان و علاقه مندان این محصولات را متقاعد می کند.برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی کرمان موتور  به سایت مراجعه کند. 

فروش خودرو  اقساطی ارزان قیمت

مبین خودرو از جمله لیزینگ های معتبر و خوشنامی است که سالهاست در زمینه فروش خودرو اقساطی ارزان قیمت در تمامی برندهای داخلی و خارجی مانند هیوندا، نیسان، گروه صنعتی بهمن، ایران خودرو و سایپا فعالیت می کند، و تمامی محصولات خود را با شرایطی استثنائی و ویژه به دست علاقه مندان انواع خودرو می رساند. متقاضیان خرید خودرو اقساطی و باکیفیت با مراجعه به سایت اطلاع رسانی این مجموعه می توانند محصولات مورد نظر خود را انتخاب کرده و در رابطه با شرایط نقل و انتقال آن ها و تسهیلات هر کدام اطلاعات کافی را کسب نمایند، و یا از خدمات مشاوره ای و رایگان کارشناسان این مجموعه در خصوص انتخاب و خرید انواع خودروهای داخلی و خارجی با توجه به توان پرداختی و بوجه اولیه خود استفاده کنند، و در نهایت یک انتخاب مناسب داشته باشند.

شرکت مبین خودرو

شعبه مرکزی:

تهران , میدان ونک , خیابان ولیعصر , بالاتر از میرداماد , خیابان یزدان پناه , پلاک ۸۳ , طبقه چهارم  , واحد ۱۶   

شماره تماس :  ۷۰۰۵ ۸۸۸۵ , ۸۸۸۵۷۰۰۴

ایمیل: mobinkhodro@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 478
نمایش همه
علاقه مندی ها ()