خودرو های مختلف در فروش اقساطی سایپا:

در این مقاله انواع خودرو هایی که توسط شرکت سایپا تولید شده و تحت فروش اقساطی سایپا قرار گرفته است مورد بررسی قرار خواهد گرفت. همان طور که می دانید شرکت سایپا یکی از شرکت هایی است که سال های بسیار زیادی است که در حوزه تولید خودرو های مختلف فعالیت می کند. این خودرو ابتدا با شرکت فرانسوی اقدام به تولید خودرویی به نام ژیان نمود که البته تولید این خودرو به سال ۴۴ بر می ‌گردد. خودروی بعدی که شرکت سایپا به تولید آن پرداخت، خودروی پراید بود که در سال ۸۶ این خودرو به تولید انبوه رسید و مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته و به همین دلیل فروش بسیار بالایی را به خود اختصاص داد. به دلیل افزایش یافتن روز افزون تولید و فروش این خودرو شرکت سایپا برای بالا بردن میزان اعتبار خود و همچنین میزان خریداران خود،  خدمات فروش اقساطی سایپا  را آغاز کرد و خودرو پراید را نیز به این صورت به فروش رساند. از آن زمان تاکنون پراید توانسته است پرفروش ترین خودرو تولید شده در کشور قرار بگیرد و هنوز هم این خودرو در خیابان ها آمار بسیار بالایی را به خود اختصاص داده است. البته همان طور که می دانید در یک الی دو سال اخیر قیمت پراید به حدی بالا رفته است که اقشار متوسط و ضعیف جامعه به هیچ وجه قادر به خرید چنین خودرویی نیستند و ممکن است فقط بتوانند به صورت اقساطی به خرید خودرو هایی بپردازند. شرکت سایپا برای ارتقاء محصول پرفروش خود دست به تولید خودروی دیگری به نام خودروی تیبا زد که این خودرو از کیفیت بالاتری برخوردار بوده و همچنین طراحی بدنه آن مدرن تر می باشد، ضمن این که نسبت به خودروی پراید دارای قیمت بالاتری می باشد.

سایر خودرو ها در فروش اقساطی سایپا:

 از دیگر خودرو هایی که تحت شرایط فروش اقساطی سایپا تولید شده است، خودروی ساینا می باشد که این خودرو نیز نسبت به خودروی تیبا و پراید دارای قیمت بسیار بالاتری می باشد، که البته طراحی بدنه و طراحی داخلی این خودرو نسبت به نمونه‌ های گذشته خود بسیار مدرن تر و زیبا تر و قدرتمند تر می باشد و به همین دلیل خریداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است. این خودرو نسبت به خودرو های گذشته دارای مصرف سوخت بسیار کمتری می باشد و چ همین دلیل در تولید آلایندگی ها فعالیت بسیار کمی دارد. شرکت سایپا از تولید خودروی تیبا و ساینا هدف خاصی داشته که آن هم جایگزینی با خودروی پراید می باشد. به خصوص این که در سال‌ های اخیر پراید به خودرویی کاملاً بی کیفیت تبدیل شده است. برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی خودرو  به سایت مراجعه کنید.

از ویژگی های خودروی ساینا می ‌توان به قدرت موتوری برابر با ۸۷ اسب بخار اشاره نمود. وزن این خودرو از یک تن بالاتر بوده و به همین دلیل نسبت به خودروی پراید سنگین تر می باشد و می تواند کنترل خوبی روی سطح جاده ها داشته باشد. سنگین بودن وزن خودرو علاوه بر کنترل داشتن برای حفظ جان سرنشینان بسیار مهم است. از دیگر ویژگی ‌های این خودرو حجم موتور یک و نیم لیتر می باشد. البته به غیر از خودرو های نام برده شده خودرو های دیگری توسط شرکت سایپا به تولید رسیده است که یکی از آن ها پراید ۱۱۱، کوییک، آریو و... می باشد. شرکت سایپا همچنین در فروش اقساطی سایپا به فروش خودرو های برلیانس می پردازد. این خودرو با دارا بودن ظرافت و استحکام در کنار یکدیگر توانسته است اقشار مختلفی به خصوص سنین جوان را به سمت و سوی خود بکشاند. البته خودروی برلیانس جزء خودرو های چینی بوده و نسبت به ظاهر خود دارای کیفیت پایین تری است. ولی به دلیل بالا بودن قیمت های قطعات مختلف خودرو، قیمت بسیار بالایی را برای این خودرو در نظر گرفتند و همان طور که گفته شد هر قشری قادر به خرید چنین خودرویی نخواهند بود و فروش اقساطی سایپا برای این افراد می تواند بسیار مفید باشد.

 

آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 021۷۱۳۳۳۱۳۳

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 386
نمایش همه
علاقه مندی ها ()