یکی از انواع دستکش کار که بسیاری از افراد باید آن را خریداری کنند دستکش ضد برش می باشد. اگر شما برای انجام دادن شغل خود با دستگاه هایی که تیز و برنده هستند سروکار دارید بهتر است تجهیزات ایمنی زیادی را مورد استفاده قرار دهید. یکی از انواع این تجهیزات ایمنی دستکش های کار می باشد. این دستکش ها را به گونه ای طراحی کرده اند که از آسیب رسیدن به انگشت شما جلوگیری می کند. شما برای خرید این دستکش باید به خوبی ویژگی های آن را مورد بررسی قرار دهید و سپس آن را خریداری کنید.

برای خرید هر یک از انواع تجهیزات ایمنی بهتر است به برخی از نکاتی که در مورد آن وجود دارد دقت داشته باشید تا بتوانید بهترین نمونه آن را خریداری کنید. برای خرید دستکش کار ضد برش بهتر است به خوبی در مورد آن اطلاعات لازم را داشته باشید تا بهترین نمونه آن را بر اساس کار خود خریداری کنید. برخی از مهمترین نکاتی که در مورد خرید این دستکش وجود دارد و شما بهتر است در مورد آنها اطلاعات لازم را داشته باشید در ادامه معرفی می کنیم.

نکاتی در مورد خرید دستکش کار ضد برش :

برخی از مهمترین نکاتی که در مورد خرید دستکش کار ضد برش وجود دارد و باید در مورد آن اطلاعات لازم ر داشته باشید عبارت است از :

  1. برند دستکش یکی از مهمترین نکاتی است که باید به آن توجه داشته باشید. برخی از آنها از بین برندهای غیر معتبر هستند که بدون شک آنها را نباید خریداری کنید. شکا پیش از خرید بهتر است به خوبی اطلاعات خود را در مورد برند آن دستکش جمع آوری نموده تا بهترین نمونه آن را خریداری کنید.
  2. سایز دستکش کار ضد برش یکی از دیگر نکاتی می باشد که شما زمان خرید باید به آن دقت بسیار زیادی داشته باشید. اینکه دستکش به خوبی اندازه دست شما باشد اهمیت بسیار زیادی دارد، برخی از دستکش ها که اندازه دست شما نیستند بدون شک کار کردن را برای شما دشوارتر می سازد. بر همین اساس پیش از خرید بهتر است در مورد اندازه آن هم اطمینان حاصل کنید.برای اطلاع از فروش دستکش ضد برش و کف مواد  به سایت مراجعه کنید.
  3. جنس دستکش ضد برش از دیگر نکات بسیار مهمی می باشد که زمان خریداری آن باید به خوبی بررسی شود. برخی از آنها که جنس مناسبی ندارند سلامت شما را به خطر می اندازند. بنابراین تنها باید یکی از آنها را که جنس مناسبی دارند و از جان شما مراقبت می نمایند را مورد استفاده قرار دهید. در واقع جنس الیاف در این مورد مد نظر ما می باشد که باید به خوبی مورد بررسی قرار بگیرد.
  4. جنس لایه مقاوم به برش هم از دیگر موارد بسیار مهم زمان خرید دستکش کار ضد برش می باشد که باید به آن توجه زیادی داشته باشید. این لایه اصلی ترین بخش دستکش می باشد که سلامتی شما را تضمین می سازد. به همین دلیل بهتر است به خوبی آن را مورد بررسی قرار دهید تا یکی از بهترین نمونه های آن را خریداری کنید.
  5. قیمت هم از دیگر موارد مهمی است که باید به آن دقت داشته باشید. این دستکش به عنوان یکی از دستکش هایی که مقاومت زیادی دارند دارای قیمت بالاتری است. بنابراین شما نباید قیمت آن را با دستکش های دیگر مقایسه کنید، چرا که این دستکش بدون شک قیمت بالاتری دارد.

6. میزان مقاومت دستکش کار ضد برش را هم باید پیش از خرید به خوبی مورد بررسی قرار دهید. برخی از آنها مناسب شغل شما نمی باشند و باید لایه های بیشتری داشته باشند. بنابراین بهتر است بر اساس کار و شغل خود مقاومت آنها را مورد بررسی قرار دهید تا بهترین نمونه های آن را خریداری کنید.

فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 442

تلفن   :   40669374 -021 

تلفن   :   40661750-021   

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 491
نمایش همه
علاقه مندی ها ()