سیم خاردار تبری یکی از رایج ترین مدل های فنس است که برای امور حفاظتی به کار برده می شود. فنس یا همان سیم خاردار به عنوان یکی از روش های قدیمی است که به منظور محافظت از حریم شخصی خود، از آن استفاده می نمودند. علاوه بر آنکه با نصب سیم خاردار تیغه ای می توانستند از ورود حیوانات خطرناک به داخل مزارع خود جلوگیری کنند و سطح امنیت محل زندگی خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهند. همچنان  خرید سیم خاردار تبری  مشتریان خاص خود را دارد چون بدین وسیله می توانند ارتفاع دیوار از پیش ساخته را افزایش دهند. نصب سیم خاردار تیغه ای تبری به همراه تجهیز نمودن ساختمان به دوربین های مدار بسته به شما کمک می کند که بتوانید سطح امنیت ساختمان را افزایش دهید و از ورود افراد غیر متفرقه به داخل ساختمان جلوگیری نمائید.

خرید انواع سیم خاردار تبری

همانطور که می دانید انواع سیم خاردار در بازار عرضه می شود که از نظر شکل و طرح سیم خار با یکدیگر متفاوت می باشند. طرح سیم خاردار تبری نسبت به سیم خاردار ساده، بسیار جذاب می باشد، علاوه بر آنکه درصد نفوذپذیری افراد را به داخل محوطه غیر ممکن می سازد. در واقع تنها راه خلاص شدن از سیم خاردار استفاده از گاز انبر می باشد که قابلیت بریدن مفتول فولادی را داشته باشند. کاربرد این نوع سیم خاردار نسبت به مدل های ساده، طرفداران زیادی دارد. در واقع این نوع فنس ها به دلیل خارهای تیغه ای که دارد، بهتر می تواند امنیت محوطه را تأمین کند. سیم خاردار تیغه ای تبری و سیم خاردار حلقه ای تبری از جمله رایج ترین انواع سیم خاردار تبری است که در بازار موجود می باشد و می توانید متناسب با سلیقۀ شخصی، قیمت و محل نصب سیم خاردار، مناسب ترین مدل را خریداری نمائید. از ویژگی های قابل توجه سیم های خاردار می توان به مقاومت بالای آن در برابر حرارت، شرایط نامساعد جوی و همچنین عدم زنگ زدگی اشاره نمود.

خرید و فروش سیم خاردار تبری به دلیل برخورداری از ویژگی های قابل توجهی که دارد، مورد استقبال قرار گرفته می شود. مدت زمانی که برای نصب سیم خاردار صرف می شود، بسیار اندک می باشد و به راحتی می توان آن را بر روی کلیۀ سطوح نصب نمود. علاوه بر این مزایای کاربردی، نکتۀ قابل توجهی که در رابطه با مصرف سیم خاردار وجود دارد، این است که امکان استفادۀ مجدد از آن در مکان های مختلف می باشد.برای خرید سیم خاردار به سایت مراجعه کنید. 

کاربرد انواع سیم خاردار تبری

امروزه برای ساخت انواع سیم خاردار از دستگاه های تمام اتوماتیک و یا نیمه اتوماتیک استفاده می شود. از این رو شاهد محصولات تولید شدۀ با کیفیت سیم خاردار در بازار می باشیم. با توجه به طرح و ابعادی که محصولات تولید شدۀ سیم خاردار تیغه ای و یا حلقوی دارد، آن ها را می توان برای مکان های خاصی نصب کرد. بدین وسیله می توانند امنیت ویلا و باغ، کارخانجات، محوطه های نظامی، شرکت ها و کارگاه های خصوصی و دولتی کوچک و بزرگ را که دارای حیاط می باشند، تأمین نمود.

قیمت سیم خاردار تبری به کیفیت مفتول سیم خاردار و همچنین نوع خار و متراژ سیم خاردار  بستگی دارد. در نتیجه اگر تمایل به نصب سیم خاردار تبری برای محوطۀ محل زندگی و یا ساختمان اداری و نظامی دارید، می توانید از محصولات فروشندگان و تولید کنندگان معتبر استفاده نمائید. در واقع بدین وسیله می توانید از خرید سیم خاردار تیغه ای تبری که انجام داده اید، رضایت مندی بسزایی داشته باشید.

حصار سیم به عنوان یکی از تولیدکنندگان پیشگام در صنعت تولید انواع سیم خاردار تبری در سراسر کشور می باشد.

آدرس: ارومیه - شهرک صنعتی فاز دو توسعه - بلوار مهارت - پلاک 11

شماره تماس: 04433744991

تلفن همراه: 09143411954

فکس: 04433744992

تلگرام و واتس آپ: 09019138799

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 473
نمایش همه
علاقه مندی ها ()