ویدئو پروژکتور به دستگاهی گفته می شود که از امکان بزرگ نمایی تصاویر برخوردار می باشد. از گذشته تا به امروز از این دستگاه به همین منظور استفاده شده است. با این تفاوت که در گذشته تنها برخی از افراد وسع مالی مورد نیاز برای خرید ویدئو پروژکتور را داشتند ولی امروزه با افزایش تولید این دستگاه ها، قیمت آنها کاهش یافته است و اکثر افراد توانایی خرید این دستگاه را دارند. پارامترهای متعددی در ساخت این دستگاه مطرح می باشد که نقش بسزایی در کیفیت تصویر نمایش داده و همچنین قیمت دستگاه دارد که در ادامۀ مقاله به برخی از آنها اشاره می کنیم. برای خرید ویدئو پروژکتور به سایت مراجعه کنید. 

خرید پیشرفته ترین ویدئو پروژکتور

امروزه اکثر سالن های همایش و کنفرانس به دستگاه های ویدئو پروژکتور مجهز هستند چون یکی از وسایل اصلی برای نمایش تصاویر مختلف می باشد و نوعی تلویزیون با صفحه نمایشگر بزرگ می باشد. به همین دلیل افراد زیادی علاقه مند به استفاده از این دستگاه می باشند. هنگام خرید این دستگاه باید پارمترهای متعددی را در نظر داشته باشید که ابعاد دستگاه، قابلیت وای فای، پشتیبانی از کلیه پورت های دستگاه های دیجیتالی، سایز تصویر، رزولوشن تصویر، نسبت تصویر، میزان کنتراست، محل قرار گیری دستگاه نسبت به پرده نمایشگر و ... برخی از این موارد مهم و کاربردی می باشند. لذا هنگام خرید دستگاه های پروژکتور باید نسبت به این فاکتورها توجه داشته باشید و متناسب با منظور شخصی خود از خرید این دستگاه، آن را با قیمت مناسب و کیفیت عالی خریداری نمائید.

امروزه اکثر دستگاه های پروژکتوری که ساخته می شوند دارای قابلیت وای فای به همراه سیستم عامل اندروید می باشند. در واقع این قابلیت ها موجب شده که محیط کاربری ساده ای این دستگاه داشته باشد و به دلیل برابری سیستم عامل این دستگاه با گوشی همراه، عموم مردم می توانند برنامه های آن را تنظیم کنند. امروزه شرکت ها و سازمان ها نیز علاوه بر محیط های آموزشی مجموعۀ خود را به دستگاه ها ویدئو پروژکتور مجهز نموده اند، تا بدین وسیله بتوانند اتاق های گفتگو و سالن های اجتماعات خود را به پرداخت کمترین هزینه به تلویزیون سیار و با کیفیت مجهز نمایند. همانطور که پیش از این به آن اشاره نمودیم، خرید ویدئو پروژکتور اندرویدی به دلیل نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ تر از تلویزیون مورد استقبال قرار گرفته است. برای اطلاع از فروش ویدئو پروژکتور جیبی وای فای دار  به سایت مراجعه کنید. 

تکنولوژی ساخت ویدئو پروژکتور نسبت به گذشته ارتقاء پیدا کرده است و این مسئله موجب افزایش فروش این دستگاه در سراسر جهان شده است. پیش از خرید دستگاه باید نسبت به نوع تکنولوژی این دستگاه ها شناخت داشته باشید که بتوانید مناسب ترین مدل این دستگاه را با قیمت ارزان خریداری نمائید. تکنولوژی 3LCD، DLP و LCOS از جمله انواع تکنولوژی ساخت دستگاه پروژکتور می باشد. اولین تکنولوژی برای نمایش تصاویر با کیفیت بالا از سه پنل LCD استفاده می نمودند ولی تکنولوژی دوم نیز از تعداد زیادی آینه در ابعاد کوچک به صورت یک چیپ استفاده نمودند که بدین وسیله بتوانند کنتراست بالایی را نسبت به نسخۀ تکنولوژی پیشین ایجاد کنند. در نهایت نیز استفاده از تکنولوژی آخر، هر دو تکنولوژی را با یکدیگر تلفیق نمودند تا بدین وسیله بتوانند هزینۀ ساخت دستگاه را کاهش دهند و در عین حال وضوح کیفیت تصاویر نیز عالی باشد.

هنگام خرید ویدئو پروژکتور ، شدت روشنایی، کنتراست، رزولوشن، نوع پورت های ورودی و خروجی و عمر لامپ از جمله موارد مهم محسوب می شوند. لازم به ذکر است که هنگام تهیه این دستگاه، باید منظور از خرید خود را از این دستگاه مشخص نمائید و بر اساس آن نوع تکنولوژی دستگاه را انتخاب کنید.

فروشگاه اینترنتی نیزا کالا جزء یکی از مجموعه های پیشگام در صنعت ساخت انواع ویدئو پروژکتور پیشرفته در تهران فعالیت می کند.

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 363
نمایش همه
علاقه مندی ها ()