تابلو از سری الحاقیاتی است که باید در هماهنگی آن با سبک دکوراسیون داخلی ساختمان و همین طور محل درست قرار گیری آن ها بسیار دقت کرد، تابلو ها در جذب و جلب توجه افراد تاثیر بسزایی دارند و در انتخاب آن ها باید بسیار هوشمندانه و حساب شده عمل کرد تا بتوان ترکیب و نظم بین اشیاء را به خوبی حفظ کرد و یک طراحی بسیار ایده آل از چیدمان منزل، ویلا و یا محل کار خود را به نمایش گذاشت. تابلو نقاشی از پر فروش ترین و محبوبترین انواع تابلو دیواری هستند که در سبک ها و اندازه های مختلف طراحی و عرضه می شوند و متناسب با نوع طراحی، اثاثیه و بسیاری پارامترهای دیگر می توان بهترین آن ها را که به نوعی از نظر موضوعی، رنگ، نوع قاب و غیره با دکور ساختمان هماهنگی دارد را انتخاب و مورد استفاده قرار داد. تابلو را می توان در شمار مهمترین اشیاء در تامین انرژی منزل دانست، که با استفاده از آن ها معمولا کار دکوراسیون و طراحی داخلی ساختمان به پایان می رسد، این اشیاء بی جان درواقع بسته به موضوع و هدفی که برای آن طراحی شده اند، حاوی پیام هایی برای مشتریان می باشند، برای مثال انواع تابلو نقاشی منظره را می توان در شمار منابع آرامش بخش محیط زندگی و کار قرار داد، که انرژی های منفی را افراد دور می کند و به نوعی آرامش طبیعت را به ساختمان انتقال می دهد. برای خرید تابلو به سایت مراجعه کنید. 

 قیمت تابلو

تابلو یک اثر هنری است و بسته به نوع و مدل آن در قیمت های متفاوتی عرضه می شود، موارد بسیار زیادی از جمله نوع تابلو، نوع طراحی، اندازه ، نوع قاب، سبک طراحی و بسیاری موارد دیگر در قیمت تابلو تاثیر می گذارد، در این میان می توان انواع تابلو رنگ روغن را در سبک های کلاسیک به دلیل استفاده از متریال چوبی از گران قیمت ترین تابلو های نقاشی قرار داد. قیمت تابلو با توجه به نوع و ابعاد آن تغییر می کند، برخی تابلو های هنری که حاص عملکرد بزرگترین هنرمندان می باشند در شمار کالاهای لوکس و بسیار ارزشمند قرار گرفته اند، که ارزش ریالی بسیار بالایی دارند، و در مکان های خاصی نگهداری می شوند تا به بافت آن ها آسیبی وارد نشود، بنابراین قیمت انواع تابلو به پارامترهای بسیار زیادی وابستگی دارد و نمی توان برای آن ها یک نرخ مشخص اعلام کرد. برای اطلاع از قیمت تابلو های گل سه بعدی به سایت مراجعه کنید.

ویژگی های انتخاب تابلو مناسب

از مهمترین ویژگی های انتخاب تابلو مناسب می توان به تناسب معنایی و موضوعی آن با سبک چیدمان داخلی ساختمان اشاره کرد، از انواع سبک های طراحی تابلو می توان به سبک های کلاسیک، مدرن، انتزائی، آبرنگ و غیره اشاره کرد و متناسب با نوع چیدمان ساختمان نمونه ای از این تابلو ها را مورد استفاده قرار داد. از پر طرفدارترین و محبوب ترین تابلو های دیواری می توان به انواع تابلو های خط نقاشی، تابلو فرش، و تابلو نقاشی اشاره کرد که هر کدام در انواع و طرح های بسیار متنوعی طراحی و عرضه می شوند، و باید در میان صدها نمونه از آن ها بهترین و مناسب ترین شان را انتخاب نمایید، برای مثال در ساختمان هایی با سبک های سنتی معمولا از انواع تابلو  خط نقاشی استفاده می شود تا هماهنگی فضا و چیدمان را بتوان به خوبی  مشاهده کرد البته در انتخاب تابلو ها برای دیوارهای مختلف ساختمان باید قدری خلاقیت به خرج داد، و از طرح های یکسان استفاده نکرد زیرا فضایی خسته کننده و تکراری به نمایش می گذارد.

فروش آنلاین تابلو نقاشی

مجموعه معتبر دکورآفیس از بزرگترین مراکز تزئینات داخلی ساختمان و فروش آنلاین تابلو نقاشی با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت می باشد، متقاضیان خرید تابلو در طرح ها و سبک های مختلف و متنوع با مراجعه به سایت فروشگاهی این مرکز می توانند نسبت به ثبت سفارش و خرید این محصولات اقدام نمایند و سفارشات خود را در کوتاهترین زمان ممکن همراه با گارانتی اصالت کالا درب منزل تحویل بگیرند.

تماس و تلگرام :  09109021635 - 09104962527 - 46104759 - 46104769

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00

آی دی تلگرام :  decor_office@

آدرس :  بزرگراه همت بلوار کبیری طامه (شاهین شمالی) - لطفا جهت دریافت آدرس دقیق و هماهنگی تماس حاصل نمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 393
نمایش همه
علاقه مندی ها ()